۰ نفر

چه شیرآلاتی را نباید بخریم ؟

۱۱ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۳۹
کد خبر: 692169
چه شیرآلاتی را نباید بخریم ؟

همان طور که می دانید یکی از مهم ترین اجزایی که در هر خانه وجود دارند، شیر آلات هستند که به دلیل اهمیت بالای آن ها، باید دقت زیادی در انتخابشان نیز به خرج داد.

چرا که جنس و نوع مرغوب شیرآلات بهداشتی علاوه بر زیبایی، عامل بسیار موثری در طول عمر شیرآلات می باشد. اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که به دکوراسیون و زیبایی منزل خود اهمیت زیادی می دهید و در عین حال به دنبال خریدهای به صرفه و ماندگار هستید، با ما در این مقاله همراه باشید تا شما را با نکاتی که در حین خرید شیرآلات باید به آن توجه کنید، آشنا نماییم.

از آن جایی که شیرآلات از قیمت نسبتا بالایی برخوردارند، پس باید در حین خرید علاوه بر زیبایی ظاهری به نکات دیگری همچون جنس، نوع آبکاری و ... نیز توجه داشته باشید تا پس از مدت زمان کوتاهی متحمل هزینه های اضافی نشوید.  به طور مثال شیرآلاتی که در مدت زمان کمی آهک می بندند و یا لک می شوند و  تمیز کردن آن ها تا حدودی دشوار است را نخرید.

چه شیرآلاتی را نباید بخریم ؟

در ادامه به شما توضیح داده ایم که:

کدام جنس شیرآلات را باید انتخاب کنیم؟

به طور کلی شیرآلاتی که تهیه می نمایید از دو قسمت داخلی (اصلی) و قسمت خارجی تشکیل شده اند که پوشش و آبکاری نام دارد.

  1. در چندین سال اخیر اغلب تولید کنندگان برای توید محصولات و شیرآلات خود، از دو نوع آلیاژ های برنج و سرب استفاده می کردند. از آن جایی که سرب یکی از عناصر بسیار خطرناک و سمی در محیط می باشد، اگر به درستی در شیرآلات مورد استفاده قرار نگیرد، ممکن است مشکلاتی را برای شما به وجود آورده و شما را دچار مسمومیت نماید. از این رو در حین خرید انواع شیرآلات باید به این موضوع توجه داشته باشید که میزان سرب مورد استفاده در شیرآلات چقدر بوده و چگونه مورد استفاده قرار گرفته است.
  2. حتما توجه داشته باشید شیرآلاتی که تهیه می کنید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد. این قضیه به شما این اطمینان را خواهد داد که کالای خریداری شده از کیفیت مطلوبی برخوردار است و در صورت به وجود آمدن مشکلات احتمالی، قابلیت تعمیر و یا تعویض آن توسط شرکت ارائه دهنده وجود دارد.
  3. در زمان تهیه شیرآلات توجه بسیاری به آبکاری آن نیز داشته باشید. در صورتی که شیرآلات آبکاری مناسبی نداشته باشند، در مدت زمان طولانی پس از استفاده ممکن است دچار خرابی شود و زیبایی ظاهری خود را از دست دهد.

چه شیرآلاتی را نباید بخریم ؟

  1. از خرید شیرآلاتی که قابلیت لکه شدن با سرعت بالا را دارند جدا خودداری کنید. اگر شما نیز جزو آن دسته افرادی هستید که شیرآلات منزل خود را در مدت زمان طولانی تمیز نمی کنند، حتما بهتان پیشنهاد می کنیم که شیرآلاتی را برای خرید انتخاب کنید که ک نمی گیرند و رد آب پس از خشک شدن بر روی آن ها باقی نمی ماند. اما اگر به صورت مرتب و روزانه شیرآلات را تمیز می کنید، نیاز نیست در این رابطه نگرانی زیادی داشته باشید.
  2. سعی کنید در حین خرید، شیرآلات دیواری را انتخاب نکنید. چرا که این مدل از شیرآلات در چند سال اخیر تقریبا کنار گذاشته شده است و اغلب افراد شیرآلات ایستاده را به آن ها ترجیح می دهند. شایان ذکر است که شیرآلات دیواری به دلیل برخورداری از خروجی آب با ارتفاع زیاد، احتمال خیس شدن اطراف سینک را نیز افزایش می دهد. از این رو اغلب افراد از خرید اینمدل اجتناب می کنند.
  3. اگر قصد خرید شیرآلات برای محل های پر استفاده همچون آشپزخانه را دارید، بهتر است از شیرآلات اهرمی استفاده کنید. چرا که این شیرآلات طو عمر بیش تری نسبت به دگیر انواع شیرآلات دارند و همچنین زیبایی آن ها نیز مورد قبول اغلب افراد می باشد.

چه شیرآلاتی را نباید بخریم ؟

بهترین شیرآلات را از کجا تهیه کنیم؟

اگر قصد خرید شیرآلات برای منزل خود و یا سایر محل ها را دارید اما نمی دانید باید از کجا آن ها را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه نمایید، ما به شما شرکت دربندی آراد را پیشنهاد می کنیم. دربندی آراد یکی از بزرگ ترین عرضه کنندگان شیرآلات و قطعات آن در ایران می باشد که برای تسهیل خرید و راحتی بیش تر مشتریان، امکان خرید آنلاین از طریق سایت را فراهم کرده است. شما عزیزان با مراجعه به سایت دربندی آراد و مشاهده نمونه ها، می توانید مح3ول مورد نظر خود را پس از مقایسه قیمت خریداری نمایید.  شایان ذکر است که در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکل و یا سوال در زمینه جنس، قیمت، گارانتی و ... می توانید با مشاوران بازرگانی دربندی آراد تماس حاصل فرموده و مشکلات خود را مطرح نمایید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.