۰ نفر

چگونه می توان یک هتل با کیفیت در کیش را همراه قیمتی مناسب رزرو کرد؟

۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۱۸
کد خبر: 664720
چگونه می توان یک هتل با کیفیت در کیش را همراه قیمتی مناسب رزرو کرد؟

رزرو هتل کیش اولین قدم برای سفر به جزیره مرجانی کیش است. گردشگران بسیاری در زمان رزرو هتل کیش، قیمت هتل کیش را می سنجند. البته با توجه به شرایط اقتصادی فعلی مهم است یک هتل با کیفیت، قیمت مناسب و تمیز را انتخاب نمود. اما این امر چگونه ممکن است؟ چگونه می توان یک هتل با کیفیت در کیش را همراه قیمتی مناسب رزرو کرد؟ اگر شما هم به دنبال پاسخ این پرسش ها هستید، همراه ما باشید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، همانطور که می دانید نوع هتل و ستاره هایش تاثیر بسیاری در قیمت هتل کیش دارد. اگر شما قصد رزرو هتل های 5 ستاره کیش مانند هتل ترنج کیش، هتل داریوش کیش، هتل مارینا پارک کیش و ... را دارید باید هزینه بسیاری بپردازید. چون این هتل ها از نظر امکانات و خدمات رفاهی فوق العاده می باشند. البته گزینه های مناسب تری برای اقامت در کیش وجود دارد.

هتل

اتاق های زیبای هتل داریوش کیش

شما با رزرو هتل های ۴ ستاره کیش می توانید علاوه بر پرداخت قیمت مناسب تر، امکاناتی عالی را دریافت کنید. به عنوان مثال هتل لیلیوم کیش، هتل آرامیس کیش، هتل پارمیدا کیش و هتل آریان کیش از با کیفیت ترین هتل های کیش هستند. اما یکی از این هتل ها امکاناتی در حد یک هتل ۵ ستاره ارائه می دهد که در عنوان های ذیل به آن هتل اشاره می شود.

از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت هتل کیش، موقعیت مکانی آن ها است. منظور از هتل های کیش با موقعیت مکانی خوب، هتل های است که نزدیک بازار و دریا قرار گرفته اند. این هتل ها شامل هتل ریان قائم کیش، هتل شایان کیش، هتل میراژ کیش و ... می شوند. حال در ادامه مطلب با بهترین هتل های کیش از نظر امکانات، قیمت مناسب و موقعیت مکانی آشنا می شوید.

بهترین هتل ها از نظر امکانات

مسلما هتل هایی با کیفیتی بالا از نظر امکانات عالی هستند. به عنوان مثال هتل ترنج کیش و هتل داریوش کیش در دسته لوکس ترین ها و برترین ها قرار می گیرند. البته باید نام هتل مارینا پارک کیش را هم به موارد بالا اضافه کرد چون تنها هتل ایران دارای بندرگاه است.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش را می توان تخت جمشید جزیره کیش دانست. زیرا معماری هتل داریوش کیش فوق العاده زیبا بوده و توجه هر گردشگری را به خودجلب می کند. مالک هتل داریوش کیش با توجه به نیاز گردشگران امکاناتی همچون غواصی، تفریحات دریایی، استخر سرپوشیده و روباز برای آقایان و بانوان، رستوران های مختلف و ...را تدارک دیده است.

هتل ترنج کیش

مگر می شود از تنها هتل دریایی خاورمیانه چشم پوشی کرد. بله هتل ترنج کیش تنها هتل دریایی خاورمیانه است که امکاناتی عالی را ارائه می دهد. به گونه ای که در یکی از اتاق های هتل به نام سوییت امپریال، یک تراس همراه جکوزی با چشم اندازی جذاب از غروب آفتاب و دریا خواهید داشت؛ که البته هیچکسی نمی تواند این قسمت از تراس را مشاهده کند.

هتل مارینا کیش

به دنبال بهترین هتل برای ماه عسل هستید؟ آیا دوست دارید با یک کشتی لوکس پا به اتاق ماه عسل خود بگذارید؟ پس هتل مارینا پارک کیش انتخاب شایسته ای خواهد بود. زیرا تنها هتل کیش دارای بندرگاه اختصاصی، همین هتل مارینا پارک است. یا رزرو یکی از اتاق های هتل مارینا کیش و اجاره یک یات شخصی می توانید ماه عسلی لوکس و فوق العاده را سپری کنید.

هتل

مجموعه آبی هتل پارمیدا کیش

بهترین هتل ها با قیمت مناسب

هتل های قیمت مناسب به آن دسته از هتل هایی گفته می شود که با توجه به لول خود قیمتی ارزان تر دارند. به طور مثال هتل پارمیس کیش در بین هتل های ۵ ستاره ارزان ترین محسوب می شود. همین موضوع در بین هتل های ۴ ستاره صدق می کند که در ادامه خواهید خواند.

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش بهترین هتل ۴ ستاره میان همتایان خود است که دلیل آن وجود مجموعه آبی و خدمات ماساژ می باشد. قیمت این هتل کیش به نسبت یک هتل ۵ ستاره مانند هتل داریوش کیش یا هتل ترنج کیش ارزان تر بوده و همین مسئله باعث می شود تا گردشگران رغبت بیشتری به رزرو این هتل کیش داشته باشند.

هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم کیش را می توان تاپ ترین هتل ۴ ستاره جزیره کیش دانست اما متاسفانه این هتل کیش امکاناتی همچون استخر، سونا، جکوزی و ماساژ را ندارد. اما کیفیت غذای بالا، نظافت عالی اتاق ها، پرسنلی کارآزموده و ... همه از شاخصه های این هتل 4 ستاره کیش می باشند. ضمن این که هتل لیلیوم کیش در نزدیکی مراکز خرید کیش قرار دارد و برای عاشقان خرید بهترین گزینه است.

هتل

اتاق های هتل شایان کیش

بهترین هتل ها با موقعیت مناسب

در این قسمت به هتل هایی اشاره می شود که از نظر دسترسی به بازار ها و اسکله تفریحی کیش بهترین هستند نه فقط از نظر ستاره های هتل؛ چون ممکن است برخی از هتل ها ۳ ستاره باشند. در ادامه همراه ما باشید.

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش اولین هتل ۵ ستاره کیش است که به دستور محمد رضا شاه پهلوی در سال ساخته شد. این هتل ۵ ستاره کیش هم از نظر موقعیت مکانی عالی می باشد و هم از نظر امکانات. اما موقعیت مکانی عالی هتل شایان کیش باعث شده تا به اسکله تفریحی کیش، سواحل خلیج فارس، بازار زیتون و دیگر بازارها تنها چند قدم فاصله داشته باشد. اتاق های لوکس، رستوران های متعدد و مجموعه آبی تنها برخی از امکانات مهم هتل شایان کیش هستند.

هتل ریان قائم کیش

هتل ریان قائم کیش یک هتل ۳ ستاره است که هم دسترسی خوبی به بازارها دارد و هم تا ساحل خلیج فارس تنها چند قدم فاصله دارد.در این هتل ۳ ستاره تاپ کیش مجموعه آبی دیده نمی شود اما خدمات و امکانات رفاهی دیگری را با کیفیتی بالا ارائه می کند. مهم تر از همه قیمت این هتل کیش است که بسیار مناسب می باشد. در هر صورت جهت رزرو آسان هتل یا اطلاع از قیمت هتل کیش با شماره 02143000020 با کارشناسان پرشین هتل در ارتباط باشید.

این خبر رپورتاژ آگهی است و توسط تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.