۰ نفر

نقد و بررسی دوربین های خودرو شیائومی

۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۲۶
کد خبر: 578629
نقد و بررسی دوربین های خودرو شیائومی

یکی از مزیت های زندگی در قرن بیست و یک، فراهم شدن امکانات بیشتر برای آسایش در حمل و نقل و سفر هاست. امروز در شرایطی زندگی می کنیم که خودرو های جدید مجهز به بهترین و با کیفیت ترین دوربین های مدار بسته هستند. با وجود این دوربین ها رانندگان دیگر نگرانی خاصی بابت مدیریت خودرو در جاده ها و خیابان ها ندارند.

 برای مثال شرکت شیائومی با طراحی و عرضه ی دوربین های مخصوص به خودرو، رانندگی کردن را وارد سبک جدیدی کرده است. بر همین اساس رانندگان با اقدام به خرید دوربین شیائومی می توانند از رانندگی در دنیای مدرن لذت ببرند. همان طور که می دانید کمپانی شیائومی تنها به طراحی و فروش گوشی شیائومی در مدل ها و طرح های مختلف بسنده نکرده و و مدتهاست به طراحی دوربین های مختلف امنیتی نیز پرداخته است  برای خرید محصولات شیائومی می توانید با بررسی دقیق نیاز خود و مقایسه ی مدل های مختلف، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

معرفی کلی

شیائومی یکی از شرکت های موفق و خلاق در عرصه ی دوربین های خودرو است. خرید محصولات شیائومی در دنیا به دلیل خلاقیت در ساخت و طراحی در حال افزایش است. دوربین های خودرو شیائومی در ابعاد مختلف، با کیفیت Full HD و پوشش دهی نمای دنده عقب خودرو، توانایی برقراری و اتصال تماس و مکالمه را دارا می  باشند. این دوربین ها با کنترل سه نمای خودرو به صورت دقیق با کمک سنسور های بسیار حساس به راننده هشدار های مورد نیاز را می دهند. بر همین اساس فاصله ی مجاز با خودرو های اطراف، فاصله ی مناسب برای پارک کردن به صورت هشدار به راننده اطلاع داده می شود. علاوه بر این ها امکان کنترل از راه دور و نیز ثبت دلخواه تصاویر از اطراف خودرو از جمله امکانات دوربین های مخصوص خودرو می باشند.  در ادامه سعی میکنیم به بررسی مشخصات مخصوص دوربین های شیائومی بپردازیم تا بتوانید با آگاهی بهتر به خرید دوربین شیائومی بپردازید.

مشخصات فنی و امکانات

خرید دوربین شیائومی با بررسی دقیق مشخصات آن و انتخاب مدل مناسب برای خودرو می تواند یک تجربه ی لذت بخش در رانندگی به شما هدیه دهد. دوربین های خودروی شیائومی در مدل های مختلف 70 Mai ، گلوبال، 70 Steps و ... به بازار عرضه شده اند. تمام این دوربین ها مجهز به پشتیبانی چند زبانه هستند. زاویه ی دید دوربین های شیائومی گستره ای 130 درجه ای را پوشش می دهد. یکی از امکانات دیگر این دوربین ها که خرید دوربین شیائومی را توجیه پذیر می کند کیفیت Full HD به خاطر وجود چیپ پردازنده مستر و نیز سنسور سونی IMX323 است. دوربین های شیائومی همچنین می توانند با دقت بالا در شب تصویر واضحی از اطراف خودرو در محیط های تاریک ارائه دهند.

دوربین های شیائومی با شناسایی و تشخیص دقیق چهره ی راننده بر امنیت خودرو ها افزوده اند. این موضوع یعنی افزایش امنیت به یکی از عمده دلایل خرید محصولات شیائومی توسط کاربران بدل شده است. شما می توانید با خرید دوربین شیائومی صدای خود را به صورت اختصاصی در اختیار دوربین خودرو قرار داده و این دوربین تنها با صدای شما فعال شده و به ضبط تصویر بپردازد. این دوربین ها همچنین قابلیت ضبط صحنه ی تصادف را نیز دارا می باشند. این مزیت بسیار کاربردی خرید محصولات شیائومی را در مناطق پر حادثه افزایش داده است.

شیائومی به ضبط تصاویر اهمیت ویژه ای داده است. بر همین اساس شما می توانید با خرید دوربین شیائومی تمام تصاویر و فیلم های رانندگی های سابق خود را بازیابی کرده و در صورت نیاز پخش کنید. شارژ این دوربین ها بسیار راحت و کم مصرف است. شما با خرید دوربین شیائومی دیگر نگرانی برای مصرف برق خودرو ندارید.  دوربین های شیائومی با کمک یک فندک سیگار هم شارژ می شوند. دوربین های شیائومی همچنین توانایی اتصال به وای فای را دارند.

مقایسه و بررسی

شرکت شیائومی یکی از شرکت های برتر در زمینه ی محصولات هوشمند است. این شرکت در زمینه ی ساخت ابزار های ارتباطی آن چنان پیشرفت کرده است که در رقابت نزدیک با اپل به عرضه ی محصولات اقدام می کند. یکی از مزیت های محصولات شیائومی توجه بسیار به امنیت و حریم شخصی است. از طرفی شرکت شیائومی گستره ی وسیعی از کشور های دنیا را در بر گرفته و تحت پوشش خود دارد. همین موضوع خرید محصولات شیائومی را خصوصا در کشور های حوزه آسیا و اروپا بسیار راحت کرده است.

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.