۰ نفر

پس از یاری میهن برای آبرسانی به دشت آزادگان انجام شد:

تقدیر مدیرعامل آبفا خوزستان از گروه میهن

۱۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۲۳
کد خبر: 552112
تقدیر مدیرعامل آبفا خوزستان از گروه میهن

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان از «موسسه چتر خوشبختی میهن » ( موسسه فعالیت های خیرخواهانه ، عضو گروه میهن ) به پاس یاری رساندن به آبرسانی برای دشت آزادگان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، بخشی از متن تقدیرنامه محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خطاب به بنیانگذار گروه صنعتی میهن به شرح زیر است:

 

برادر گرامی جناب آقای ایوب پایداری

به مصداق: من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق، از تمامی تلاش های مجاهدانه و همت والای جنابعالی و همکاران گرامی تان برای یاری رساندن به مجموعه خدوم شرکت آبفا خوزستان در آبرسانی به مردم شریف دشت آزادگان تقدیر و تشکر نموده و با استعانت از ارواح پاک و مطهر سقایان شهید، موفقیت و سربلندی روز افزونتان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) از خداوند متعال خواستارم.

2

 

بنا بر این گزارش، گروه صنعتی میهن در راستای مسئولیت های اجتماعی خود دو دستگاه الکتروپمپ به آبفا دشت آزادگان برای یاری رساندن در آبرسانی به شهر و روستاهای خوزستان اهدا کرده است.

این گزارش می افزاید: پمپ 400/100 اهدایی، همزمان با آغاز مردادماه امسال در تاسیسات شهر بستان نصب گردید و ضمن افزایش فشار آب توزیعی در شبکه این شهرستان، به دو روستای رمیم و کسر نیز آبرسانی شد.

همچنین قرار است یک دستگاه الکتروپمپ 30 کیلوواتی اهدایی به آبفا دشت آزادگان، در تاسیسات قدرت آباد به منظور آبرسانی به سه روستای فیروزآباد، دفار و مچریه استفاده شود.

یادآور می شود که لوازم مورد نیاز برای اصلاح شبکه آبرسانی روستای دحیمی سه نیز از سوی موسسه چتر خوشبختی میهن، تامین و برای نصب و اجرا به استان خوزستان ارسال شده است.

3