۰ نفر

تاثیر چنلید بر ارائه خدمات جامع آژانس های گردشگری

۱۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۴۱
کد خبر: 551094
تاثیر چنلید بر ارائه خدمات جامع آژانس های گردشگری

آژانس های گردشگری امروزه نقش اساسی را در صنعت گردشگری ایفا می کنند و وب سایت های متعددی در این زمینه آماده ارائه خدمت هستند. هر یک از آژانس های گردشگری آنلاین ویژگی های منحصر به فردی نسبت به یکدیگر داشته و می توانید یکی از آنها را برای انجام امورات مسافرتی خود انتخاب کنید. از جمله مهمترین اقداماتی که قبل از سفر باید انجام گیرد می توان به: رزرو هتل، رزرو بلیط و یا رزرو تور اشاره کرد.

 رزرو هتل همواره از دغدغه بیشتری نسبت به بلیط هواپیما برخوردار بوده و هست چرا که نبود سیستم جامع برای پوشش دهی هتل های زیاد و همچنین به روزرسانی اطلاعات اتاق ها توسط نیروی انسانی نقطه ضعفی بر روند رزرو هتل به شمار رفته و دشواری هایی را به همراه داشته است. اما یک آژانس گردشگری جامع باید چه خدماتی ارائه کند تا هم  رضایت مشتریان را جلب نموده و هم میزان فروش و سود مطلوبی داشته باشد؟ آژانس های گردشگری برای دستیابی به این مهم باید به موارد مختلفی توجه داشته باشند که در ادامه توضیحات کامل تری در ای خصوص ارائه نموده ایم:

1

خدمات جامع آژانس گردشگری

آژانس های گردشگری به دلیل استقبال مردم از این روش رزرواسیون روز به روز در حال افزایش هستند اما شاید تعداد انگشت شماری از آژانس ها فروش خدمات سفر را به صورت انحصاری از آن خود کرده باشند و سایر مراکز میزان فروش کمتری نسبت به آنها دارند. توجه داشته باشید که این مورد بی دلیل نیست و موارد مختلفی دست به دست هم داده اند تا برخی از آژانس های گردشگری را به غول رزرواسیون کشور تبدیل کنند. یکی از مهمترین آنها ارائه خدمات جامع و کلی است. به گونه ای که یک مسافر می تواند کلیه امورات مسافرتی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن در آژانس گردشگری به انجام برساند. اما اداره یک آژانس جامع نیاز به اطلاعات جامع گردشگری و کادری مجرب داشته و باید موارد مختلفی را مد نظر قرار داده باشد. استفاده کردن از به روز ترین سیستم های رزرواسیون و ارائه خدمات پشتیبانی قوی از جمله مهمترین ویژگی های یک آژانس گردشگری معتبر است.

خدمات رزرو هتل در آژانس گردشگری

رزرو هتل یکی از مهمترین مواردی است که قبل از سفر باید مورد توجه قرار گیرد و آژانس های گردشگری اغلب در این زمینه با مشکلاتی مواجه هستند و از این رو چنانچه بتوانید سیستم جامعی را برای رزرو هتل راه اندازی کنید قطعا استقبال مناسبی از کسب و کار شما خواهد شد. هتل ها به انواع مختلفی دسته بندی شده و در هر نقطه از شهرهای گردشگری می توان شاهد فعالیت این مراکز اقامتی بود. انتخاب هتل به عنوان نکته حائز اهمیت برای گردشگران به شمار می رود و به همین دلیل یک آژانس گردشگری جامع می بایست اطلاعاتی کلی در رابطه با انواع و اقسام هتل ها متناسب با سلایق مختلف را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. سرعت در عملکرد قطعا رضایت مشتریان را در پی خواهد داشت. سرعت در ارائه خدمات رزرو هتل یکی دیگر از موارد حائز اهمیت است و چنانچه مشتریان بتوانند در مدت زمان کوتاه تری هتل مورد نظر خود را رزرو کنند به مشتری دائمی شما تبدیل خواهند شد.

2

خدمات رزرو بلیط در آژانس گردشگری

برای سفر قطعا به رزرو بلیط هواپیما نیز نیاز خواهد بود. ایرلاین های مختلفی در مسیرهای هوایی جهان فعالیت می کنند که داشتن قرارداد با این ایرلاین ها باعث می شود که بتوانید خدمات جامع بلیط را نیز در سامانه گردشگری خود ارائه نمایید. یکی از مهمترین مواردی که در خدمات رزرو بلیط باید مد نظر قرار دهید پوشش دهی تمامی مقاصد گردشگری است که کار دشواری نیست و نیازی به ثبت اطلاعات بلیط توسط نیروی انسانی ندارید و می توانید از نرم افزارهای قدرتمندی که به این منظور طراحی شده اند استفاده نمایید. البته برای رزرو بلیط باید فیلترهایی را در نظر بگیرید تا مشتریان بتوانند جستجو اختصاصی تری داشته و تنها بلیط هایی را مشاهده کنند که متناسب با سلیقه آنهاست. درگاه پرداخت آنلاین یکی از اصلی ترین نیازهای آژانس گردشگری است و باید این امکان را فراهم کنید که مشتریان بتوانند پس از انتخاب بلیط یا هتل نسبت به پرداخت آنلاین اقدام کرده و واچر خود را دریافت نمایند.

چنلید و خدمات جامع آژانس گردشگری

بسیاری از مدیران آژانس های گردشگری به دنبال راه هایی برای رفع مشکلات رزرو هتل هستند. همانطور که می دانید اطلاعات هتل های مختلف توسط نیروی انسانی بر روی سامانه آژانس به ثبت می رسند و این امر باعث به وجود آمدن مشکلات متعددی شده و ممکن است یک اتاق توسط چند نفر به صورت همزمان رزرو شده باشد که عودت دادن آن بی شک نارضایتی به دنبال خواهد داشت. داشتن یک سیستم قدرتمند آنلاین برای ثبت اطلاعات دقیق هتل ها از جمله نیازهای آژانس های گردشگری است. چنلید به بهترین شکل ممکن این مشکل را برطرف ساخته و با کمک آن می توانید با سرعت هرچه تمام تر به اطلاعات دقیق هتل های مختلف از طریق چندین چنل منیجر و تامین کننده دسترسی داشته باشید. یکی از مهمترین مزیت های چنلید پوشش دهی مناسب برای انواع اقسام هتل های کوچک و بزرگ است به گونه ای که با استفاده از این نرم افزار می توانید هتل های کمتر دیده شده را نیز در آژانس گردشگری خود به نمایش بگذارید.

3

به گفته ی علی رضا قائمی مدیر عامل و بنیانگذار پلتفرم آنلاین دوسویه چنلید:

"چنل منیجر ها وظیفه ی دریافت موجودی، نرخ اتاق و سرویسهای مرتبط با آن را از سیستم های مدیریت هتلداری بر عهده دارند. از سوی دیگر سامانه های رزرواسیون با اتصال به این چنل منیجرها میتوانند این اطلاعات را دریافت و به کاربران خود نمایش دهند. یکی از مهمترین کاربردهای چنل منیجرها بروزرسانی لحظه ای موجودی و نرخ اتاق ها می باشد به گونه ای که کاربران سامانه های مختلف رزرو اقامتگاهی بتوانند ارتباطی انلاین با هتل را تجربه نمایند."

وی همچنین در معرفی چنلید گفت:

" می بایست بدانید که چنلید یک چنل منیجر نیست بلکه یک پلتفرم آنلاین است که ارتباطی را میان تامین کنندگان اعم از هتلداران، چنل منیجر ها و سامانه ها ... با خریداران که شامل آژانس های مسافرتی و شرکت های گردشگری و سازمانها... هستند ایجاد می کند و این ارتباطی دو سویه است بدین معنی که آژانس های گردشگری نیز می توانند هتل ها و مراکز اقامتی خود را در آن معرفی نمایند تا فروخته شود. چنلید راهکاری سازمانی برای آنلاین کردن کسب کار های حوزه ی اقامت است و میزان خطای نیروی انسانی را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد. این پلتفرم به هیچ وجه در تعیین قیمت تاثیری نخواهد داشت و نرخ گذاری در این پلتفرم کاملا آزادانه خواهد بود. چنلید با تیم پشتیبانی قدرتمند توانایی ارائه خدمات سراسری را داشته و باعث تعامل خریداران و تامین کنندگان هتل خواهد شد. با بهرمندی از خدمات چنلید تامین کنندگان و خریداران میتوانند بازارهای خود را افزایش دهند.

برگرفته از وب سایت https://channelead.ir/