۰ نفر

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی اقساطی

۱۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۲۳
کد خبر: 550650
خرید دستگاه تصفیه آب خانگی اقساطی

گروه نوین تصفیه پارس برای شما خریداران عزیز هم شرایط خرید نقدی دستگاه تصفیه آب خانگی و هم خرید اقساطی در نظر گرفته است، که شرایط فروش تصفیه آب پرفکت واتر اقساط 10 ماهه با نصب و ارسال رایگان فراهم نموده است.

ویژگی های دستگاه تصفیه آب پرفکت واتر

  1. اقساط 10 ماهه
  2. 1 سال ضمانت طلایی در سرتاسر ایران
  3. حمل و ارسال رایگان
  4. نصب کاملا رایگان
  5. خدمات پس از فروش مادام العمر
  6. ارسال سریع کارشناس برای نصب
  7. موتور کاملا بی صدا و درجه 1
  8. تبدیل آب شور به شیرین برای مناطق با اب شور

برای خرید دستگاه تصفیه آب اقساطی پرفکت واتر 10 ماهه میتوانید، با کارشناسان نوین تصفیه (4-02136440112)  تماس بگیرید یا وارد سایت دستگاه تصفیه آب پرفکت واتر و تصفیه کننده آب به آبی شوید براحتی خرید کنید.

از پارامترهای مهم در خرید دستگاه تصفیه آب خانگی دقت به نوع اتصالات آن است. برخی از مدل ها دارای اتصالات نوع مهره ای هستند. معمولاً ضریب اطمینان برای این سبک از اتصالات بالا است. به طور کلی سرعت کمی در باز و بست شدن این مدل از اتصالات دیده می شود و شاید امروزه چندان برای خرید مناسب نباشد.

برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی باید اطلاعات خود را در زمینه شکل ظاهری، نوع عملکرد، تجهیزات، فناوری به کار رفته و ... افزایش دهید.

نوین تصفیه

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

اولین چیزی که برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی ارزیابی می شود شکل ظاهری دستگاه است. این تصفیه کننده ها معمولاً از نظر ظاهری متفاوت هستند و برند نوین تصفیه نیز تنوع زیادی در این زمینه فراهم ساخته تا خرید آسانتر شود.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی بر اساس شکل ظاهری

اولین مدل به صورت دستگاه زیر سینکی است. این دستگاه در بخش زیر سینک قرار می گیرد و در داخل کابینت است به طوری که نیاز به شیر آب جداگانه ای برای این مدل است اما برای کسانی که دوست ندارند دستگاه معلوم باشد گزینه بسیار عالی محسوب می شود.

دستگاه تصفیه آب به صورت رومیزی نیز طراحی می شود که روی کابینت قرار می گیرد. عملکرد این سبک و سبک داخل کابینتی یکسان است و از نظر قدرت اجرا نیز عملکرد یکسانی گزارش شده است.

بررسی ها اینطور نشان می دهد که قیمت خرید دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی نسبتاً گرانتر است. فیلتر و قطعاتی که در دستگاه تصفیه آب رومیزی دیده می شود متنوع هستند و طراحی سبک ظاهری این دستگاه نیز لوکس تر از مدل توکار است.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی بر اساس عملکرد

دومین نکته مهمی که در خرید دستگاه تصفیه آب خانگی باید به آن توجه کنید، عملکرد متفاوت دستگاه است. عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی نوین تصفیه به صورتی است که در آن از فناوری RO استفاده شده است.

در این فناوری از فیلتری استفاده شده که قدرت قابل توجهی دارد به طوری که همه سموم و مواد آلاینده و مضر موجود در آب آشامیدنی را دفع می کند. این دستگاه می تواند نیترات را از آب جدا کند و مجهز به فناوری اسمز معکوس RO است و شامل سنسور و ترانس مخصوص است.

در صورتی که به دنبال خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با فناوری اولترافیلتراسیون باشید باز هم برند نوین تصفیه پارس به شما معرفی می شود.

در این دستگاه همه فیلتر ها به جز فیلتر ممبران اجرا شده است و شاید قدرت آن به نسبت مدل قبل زیاد نباشد اما قیمت آن ارزانتر است اما در حذف بسیاری از مواد ناخالص و آلاینده ها به خوبی عمل می کند.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی بر اساس نوع فیلتر

سومین پارامتر مهم در خرید دستگاه تصفیه آب خانگی، توجه به فیلتر است. تعداد فیلترهایی که برای دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده می شود بسیار مهم است.

در دستگاه تصفیه آب خانگی نوین تصفیه با فناوری RO ، تصفیه در 5 مرحله صورت می گیرد و از نظر کیفیت بی نظیر است. هرچه تعداد فیلترها بیشتر باشد یعنی عمر دستگاه بیشتر است و عملکرد آن به خوبی صورت می گیرد. اما دقت شود که اجرای افراطی فیلتر فقط قیمت دستگاه را بیشتر می کند.

در دستگاه تصفیه آب خانگی نوین تصفیه پارس از فیلتر ششم با عنوان فیلتر قلیایی یا فیلتر مواد معدنی استفاده شده است که عملیات تصفیه را به خوبی انجام می دهد.

نوین تصفیه

به نوع اتصالات دقت کنید!

از دیگر پارامترهای مهم در خرید دستگاه تصفیه آب خانگی دقت به نوع اتصالات آن است. برخی از مدل ها دارای اتصالات نوع مهره ای هستند. معمولاً ضریب اطمینان برای این سبک از اتصالات بالا است. به طور کلی سرعت کمی در باز و بست شدن این مدل از اتصالات دیده می شود و شاید امروزه چندان برای خرید مناسب نباشد.

اتصالات فیتینگ از دیگر اتصالات مربوط به دستگاه تصفیه آب خانگی است. این مدل از اصتالات سرعت بهتری به نسبت مدل قبل در باز و بسته شدن دارند و سبب مرغوبیت بهتر محصول می شود.

به طور کلی سطح کیفیت برای اتصالات اهمیت زیادی دارد. با خرید دستگاه تصفیه آب خانگی نوین تصفیه پارس، از اتصالات آن نیز اطمینان پیدا می کنید.

مثلاً شیر چهارراهی یا برقی یکی از سوالاتی است که بسیاری از افراد در خرید دستگاه تصفیه آب خانگی ارزیابی می کنند. برای نصب این لوازم نیاز به تجهیزات جانبی مخصوص است.

شیر چهار راهی یا برقی معمولاً برای قطع کردن جریان آن استفاده می شود. این شیرها کارکرد خوبی دارند.

شیرهایی که مدل چهارراهی هستند از نظر دوام کمی ضعیف تر هستند و دقت اجرایی برای آنها کم است و برند نوین تصفیه پارس کمتر چنین سبک هایی را عرضه می کند. شیر برقی هم کیفیت بهتری دارد و هم قیمت مناسب تری برای آن ارزیابی شده است.

به جنس و نوع پلاستیک دستگاه دقت کنید!

برای اینکه بتوانید کیفیت پلاستیک را تشخیص دهید باید دقت زیادی داشته باشید. معمولاً کیفیت پلاستیک بسیار مهم است چون به طول عمر دستگاه کمک زیادی می کند.

با خرید دستگاه تصفیه آب خانگی نوین تصفیه از نظر جنس بدنه و پلاستیک اجرایی نیز خاطر جمع هستید و میتوانید تصفیه آب را از سایت های نوین تصفیه پارس، دیجی کالا، به آبی، رادگستر قسمت دستگاه تصفیه آب خریداری کنید.

سایر پارامترهای مهم در خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

بررسی هوزینگ یکی دیگر از پارامترهایی است در راستای سفارش دستگاه تصفیه آب ارزیابی می شود. هوزینگ دستگاه می بایست ضخامت بالایی داشته باشد و به صورت روپیچ اجرا شود تا شرایط برای آب بندی قوی فراهم باشد.

مخزن دستگاه تصفیه آب معمولاً از جنس پلاستیکی است اما گاه به صورت سه لایه استیل اجرا می شود که کیفیت بی نظیری دارد و می توان از آن برای مدت زمان طولانی استفاده کرد.

مخزن از دسته موضوعاتی است که در خرید دستگاه تصفیه آب خانگی معمولاً فراموش می شود اما مخزن دستگاه به اندازه فیلتر آن مهم است و باید به حجم و کیفیت آن دقت شود. به طور کلی نوع نیاز و سطح مخزن بسیار خوبی است.

دستگاه تصفیه آب هم به صورت پایه دار و بدون پایه طراحی شده است و در سبک های پایه دار تعویض فیلتر راحت تر صورت می گیرد.

دقت داشته باشید که شکل ظاهری شیر برداشت در دستگاه های تصفیه بسیار مهم است و نباید آلیاژ سرب در آن اجرا شده باشد. ساختار زیبایی برای این شیرها از نظر سطح دکوراسیون سنجیده می شود.

در خرید این محصولات باید به ساختار و سطح هماهنگی دستگاه دقت داشته باشید و البته که می بایست ساختار اجرایی دستگاه را بسنجید. معمولاً دستگاه های تصفیه آب باید از نظر کاربرد شرایط مخصوصی داشته باشند تا مصرف بهینه برای آنها تایید شود.

ارتباط با نوین تصفیه پارس:

آدرس : تهران کیلومتر 22 جاده خاوران پاکدشت، خیابان شهید مطهری، روبروی فرمانداری، پلاک 420، واحد 1

مدیر فروش و بازرگانی: مهندس عباس زاده 09120205975

مدیرعامل حمید رضا کامیاب : 09122592845

شماره تماس شرکت: 4-02136440112

سایت : www.novintasfie.com

اینستاگرام : instagram.com/novin.tasfie.pars