۰ نفر

بهترین دوره آموزش بورس در ایران کجاست؟

۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۴
کد خبر: 546794
بهترین دوره آموزش بورس در ایران کجاست؟

آموزش بورس پیش نیاز ورود به بازار بورس می باشد و یافتن بهترین دوره آموزش بورس یکی از دغدغه های علاقه مندان به شرکت در دوره های آموزشی سرمایه گذاری در بورس است.

یکی از بهترین بازارها برای سرمایه گذاری بازار سرمایه است که شما می توانید در این بازار بصورت کوتاه مدت یا میان مدت و یا بلند مدت سرمایه گذاری کنید. البته موفقیت در این بازار بدون آموزش محال است حال سوالی که پیش روی ما خواهد بود این است که برای موفقیت در بورس چگونه باید آموزش ببینیم و چه آموزشی می تواند ما را در مسیر موفقیت به جلو پیش ببرد.

با یک جستجو در اینترنت متوجه خواهید شد که منابع , پکیج ها و دوره های آموزشی بسیاری برای بورس وجود دارد که انتخاب را برای شما سخت خواهد کرد. در این مقاله یک دوره آموزش بورس ایده آل  را از جهات مختلف مورد بررسی قرار داده و یکی از بهترین دوره های آموزش بورس کشور را به شما معرفی کرده‌ایم.

 جهت انتخاب بهترین دوره آموزش بورس پارامترهای زیادی را باید مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم، در اینجا قصد داریم یک دوره و کلاس آموزش بورس مطلوب  را از جهات مختلف مورد ارز یابی قرار دهیم.

مهمترین عوامل تعیین کننده در انتخاب بهترین دوره آموزش بورس عبارتند از:

  • جامع و کامل بودن دوره آموزشی به طوری که شما پس از گذراندن آن دوره نیاز به شرکت در دوره دیگری را نداشته باشید 
  • مباحث آموزشی به روز و کاربردی , یعنی فاصله گرفتن از آموزش به سبک دانشگاهی و آموزش مواردی که واقعا که در فضای واقعی معامله گری برای شما کاربرد دارد و شما با این روش ها می توانید در بازار بورس معامله انجام دهید.
  • ارائه استراتژی های معاملاتی
  • تئوری و عملی بودن دوره آموزشی
  • فضای آموزشی مناسب و مجهز
  • پشتیبانی و نظارت بر عملکرد دانش‌پذیران در حین دوره و بعد از اتمام دوره
  • برقراری ارتباط علمی منظم با مراجعه‌کنندگان
  • داشتن برنامه‌ریزی دقیق آموزشی و نظم اداری
  • تجهیزات و اقلام کمک آموزشی و آموزشگاهی
  • و....

در قسمت بالا به برخی از مهمترین عوامل تعیین کننده در انتخاب بهترین دوره آموزش بورس اشاره شد اکنون با در نظر گرفتن این موارد به معرفی یکی از بهترین دوره های اموزش بورس می پردازیم که عموم این ویژگی ها را داراست.

یکی از بهترین دوره آموزش بورس ایران از دید این گزارش خبری دوره آموزشی جامع بزرگان بورس است که در موسسه کانون بورس با بهترین اساتید آموزش بورس در ایران نظیر مهدیار حاجی علی و اساتید دیگر است.

اگر به دنبال یک دوره آموزش حضوری بورس و یا بهترین پکیج آموزش بورس می باشید ، دوره جامع بزرگان بورس گزینه مناسبی می باشد.

2

 در مجموعه کانون بورس بیش از 130 دوره آموزش تخصصی بورس برگزار شده که این نشان از تقاضای بالا برای این دوره آموزشی است. موسسه کانون بورس امکانی برای متقاضیان فراهم کرده است که قبل از ثبت نام می توانند با حضور در مجموعه با دانشجویانی که در حال گذراندن دوره آموزشی هستند صحبت کرده و از آنها درباره کیفیت دوره آموزشی و نحوه تدریس اساتید دوره جویا شوند.

 در این دوره آموزش بورس علاوه بر آموزش سرمایه گذاری در بورس با دیگر بازارها برای سرمایه گذاری مانند طلا و مسکن نیز آشنا خواهید شد و فرا خواهید گرفت که بر اساس پارامترهای اقتصاد خرد و کلان کشور بهترین بازار برای سرمایه گذاری در زمان حال چه بازاری خواهد بود ، چون یکی از مهمترین مراحل برای سرمایه گذاری انتخاب بهترین بازار برای سرمایه گذاری است.بازاری که بازدهی بالاتری نسبت به بقیه بازارها را دارد..

سر فصل های ارائه شده در دوره بزرگان بورس به شرح ذیل می باشد :

. دوره اول : دوره ورود به بازار بورس(آموزش کامل مبانی و مفاهیم مقدماتی بازار سرمایه)

دوره دوم :دوره مدیریت ریسک و سرمایه (آموزش صفر تا صد نحوه کنترل ریسک در معاملات)

دوره سوم :دوره روانشناسی خویشتن(آموزش صفر تا صد خود کنترلی در سرمایه گذاری ها)

دوره چهارم :دوره آموزش نرم افزار متا تریدر و تریدینگ ویو(کاربردی ترین و محبوب ترین نرم افزارهای تحلیل گری)

دوره پنجم و ششم :دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته و تکنیک های تابلوخانی (آموزش صفر تا صد تحلیل تکنیکال فراتر از کاربردی متناسب با بازار بورس ،مسکن،طلا و ارز)

دوره هفتم :دوره روانشناسی بازار(شناخت تفکر حاکم بر معامله گران مختلف بازار)

دروه هشتم :دوره تحلیل بنیادی(آموزش صفر تا صد تحلیل بنیادی کاربردی)

دوره نهم :دوره تدوین قدرتمندترین استراتژی های معامله گری ( آموزش استراتژی های قدرتمند با ترکیب همه شاخه های تحلیل گری شامل تکنیکال و فاندامنتال)

دوره دهم : آموزش صفر تا صد فیلتر نویسی در بورس

دوره یازدهم : دوره کارگاه های عملی داخل و خارج از کلاس

3

با یک نگاه اجمالی روی سرفصل ها متوجه خواهید شد که این دوره بزرگان بورس در واقع یک دوره صفر تا 100 است. مطلب مهم بعدی در این دوره بزرگان بورس اساتید دوره هستند که با بررسی انجام شده متوجه شدیم اساتید دوره سال ها تجربه فعالیت در بازارهای مالی داخلی و بین المللی را داشته و همچنین مشاوره به نهاد ها و صنعت های مختلف نیز در رزومه کاری آنها دیده می شود که این نشان دهنده اشراف اساتید به اقتصاد خرد و کلان داخلی و بین المللی می باشد.

با در نظر گرفتن تمامی ویژگی‌ها و مزایای یک دوره آموزشی تخصصی درمی‌یابیم که دوره آموزشی جامع بزرگان بورس یک انتخاب ایده آل برای دوست‌داران و متقاضیان ورود به بازارهای سرمایه‌گذاری است.

جهت اطلاعات بیشتر نیز می توانید به سایت مجموعه کانون بورس قسمت دوره جامع بزرگان بورس مراجعه نمایید.

سپاس بابت این که با مقاله "بهترین دوره آموزش بورس کجاست ؟"  با ما همراه بودید.

این مطلب رپرتاژ اگهی می باشد