۰ نفر

چگونه قیمت آهن آلات را رصد کنیم؟

۱۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۴:۴۲
کد خبر: 517732
چگونه قیمت آهن آلات را رصد کنیم؟

آهن آلات در انواع و اقسام موجود هستند که هر یک دارای کاربردهای مختلفی می‌باشند. ممکن است بنا به نیازتان به هر یک از انواع آهن آلات احتیاج داشته باشید که در این صورت باید با مراجعه به مرکز فروش معتبر آنها را تهیه کنید.

 البته باید در نظر بگیرید که قیمت‌های آهن آلات به صورت لحظه‌ای افزایش یا کاهش می‌یابد لذا باید با استفاده از یک مرجع معتبر آنلاین نسبت به استعلام قیمت های آهن آلات استفاده نمایید.

اجازه دهید ما در این مقاله شما عزیزان را با انواع و اقسام آهن آلاتی که ممکن است بیشترین کاربرد را در صنایع مختلف داشته باشد آشنا کنیم و سپس راه رصد قیمت آهن آلات مدنظرتان را نیز بازگو خواهیم کرد.

ه

تیرآهن

این محصول که به صورت کلی دارای شکل‌های I و H است بیشترین استفاده را در ساختمان‌سازی خواهد داشت. در واقع تمامی اسکلت‌های انواع سازه‌های فولادی بدون بکار بردن از آن غیرممکن است. از مهمترین ویژگی‌های تیرآهن می‌توان به استقامت‌شان در برابر بار وارده بر کل یک سازه اشاره کرد. همانطور که می‌دانید در بازار فروش، انواع تیرآهن وجود دارد که از جمله می‌توان به تیرآهن IPE، تیرآهن INP و یا تیرآهن‌های لانه زنبوری اشاره کرد. برای رصد قیمت‎های انواع تیرآهن می‌توانید از سایت‌هایی استفاده کنید که به صورت لحظه‌ای قیمت‌های کاهشی و افزایشی این‌گونه از آهن آلات را منتشر می‌کند.

قوطی (پروفیل)

در ساختمان‌سازی و البته صنعت و راه‌سازی از پروفیل به گونه‌های مختلفی استفاده می‌شود و با توجه به اینکه این‌گونه محصولات به دو دسته باز و بسته تقسیم‌بندی می‌شوند، می‌توان گفت در صورت نیاز به هر کدام از آنها بلافاصله بکارگیری خواهند شد. البته ناگفته نماند که از پروفیل در صنعت خودروسازی و حتی در تولید پایه میز و صندلی نیز استفاده خواهد شد. همانطور که عرض کردیم پروفیل‌ها در انواع و اقسام هستند که با توجه به نوع کاربری‌شان، از قیمت‌های متفاوتی برخوردارند که به صورت آنلاین می‌توانید قیمت‌های آن را رصد کنید.

ههه

میلگرد

این نوع از آهن آلات که در گروه پروفیل‌ها قرار دارد یکی از محصولات فولادی مورد استفاده در ساختمان‌هاست که به جهت محکم‌کاری بتن بکار گرفته می‌شود. با توجه به اینکه میلگردها نیز در انواع و اقسام، موجود هستند باید برای استفاده از آنها بررسی‌های لازم را صورت داد تا از بهترین نوع میلگرد استفاده کرد. به طور کلی قیمت‌های روز میلگرد بستگی به تولید کننده‌ی آنها دارد و وزن‌شان نیز در تعیین قیمت آنها موثر خواهد بود که توصیه می‌کنیم با استفاده از مراکز معتبر آنلاین از قیمت‌ها دقیق آن مطلع شوید ( تجارت گرام یکی از مراجع معتبر قیمت محصولات صنعتی )

ورق

ورق‌ها نیز در انواع و اقسام تولید می‌شوند که به ورق اکسین، ورق سرد و یا گرم و غیره تقسیم‌بندی خواهند شد. پر واضح است که هر کدام از این ورق‌ها کاربردهای مختلفی دارند که مربوط به ساختمان‌ها می‌شود. همچنین قیمت‌های خرید این ورق‌ها با توجه به کیفیت، اندازه و نوعشان متفاوت خواهد بود. اگر نیاز به چنین محصولاتی دارید، باید قبل از هر چیزی از شرکت تولید کننده آن استعلام قیمت بگیرید که این کار را می‌توانید از بروزترین سایت‌های آنلاین ارائه دهنده‌ی قیمت درخواست کنید.

هه

نبشی و ناودانی

نبشی و ناودانی نیز از جمله آهن آلاتی هستند که به کرات مورد استفاده قرار می‌گیرند و با توجه به اینکه نبشی‌ها در دو حالت بال مساوی و بال نامساوی بکار گرفته می‌شوند، می‌توانند از قیمت‌های مختلفی برخوردار باشند. نادوانی‌ها هم نوعی پروفیل به حساب می‌آیند که به شکل U هستند و بسته به نوع کاربرد آنها دارای قیمت‌های متفاوتی خواهند بود.

دیگر آهن آلات پر استفاده

از دیگر آهن آلاتی که ممکن است از آنها استفاده شود می‌توان به قراضه، شمش و لوله اشاره کرد. با توجه به اینکه این‌گونه از آهن آلات در مکان‌های خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند و ممکن است در اندازه و شکل و وزن‌های مختلفی باشند، دارای قیمت‌های متفاوتی نیز خواهند بود که قبل از خرید و استفاده باید استعلام قیمت را در نظر گرفت.

چگونگی رصد قیمت‌های کلیه‌ی آهن آلات

به طور کلی برای در جریان بودن در خصوص قیمت‌های انواع آهن آلات چند راه در پیش خواهیم داشت. ابتدا اینکه با شرکت‌های تولید کننده آهن آلات به طور مستقیم در تماس باشیم تا به صورت لحظه‌ای از قیمت آهن آلات مدنظر باخبر شویم. راه ساده‌تر بکارگیری سایت‌‌هایی است که در این حوزه فعالیت می‌کنند و می‌توانند قیمت‌های آهن آلات هر تولید کننده را از مرکز اصلی آن دریافت و به سمع و نظر خریداران برسانند.