۰ نفر

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت owner operator 2021

۱۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۰۵
کد خبر: 511393
مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت owner operator 2021

ویژگی های روش ثبت شعبه در کانادا و نسبت به سایر روش ها و ویزا ها 

  • این برنامه فدرال می باشد برخلاف کارآفرینی استانی نیاز به این نیست که متقاضی در یک استان خاص مشغول به کار شود
  • بدون نیاز به مدرک زبان (مدرک آیلتس)
  • بدون نیاز به سرمایه گذاری مشخص شده
  • مدت زمانی بسیار کوتاه تا صدور ویزا کار کانادا
  • ساپورت کردن متقاضی تا اپلای PR در یک پروسه بسیار کوتاه 

یکی از روش های مهاجرت تجاری کانادا روش ایجاد شعبه در این کشور است. ایجاد شعبه و یا ثبت شرکت در کانادا نیازمند پیش نیازهایی میباشد که در صورت عبور از آن ها و دارا بودن شرایط مورد نیاز می توانید در کشوری امن و دارای اقتصادی پایدار، کسب و کار خود را گسترش دهید.

در این مقاله قصد داریم برخی از شرایط مورد نیاز این برنامه مهاجرتی را مورد بررسی قرار دهیم تا شاید شما نیز بدانید که شامل این روش برای مهاجرت به کانادا هستید یا خیر.

م

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شعبه و یا ثبت شرکت کانادا

در صورتیکه شما صاحب کسب و کاری در کشور مبدا باشید در پی داشتن برخی شرایط می توانید اقدام به افتتاح و ثبت شعبه و یا ثبت شرکت در کانادا نمایید.

برخی از این شرایط : شامل پرداخت مالیات و سابقه مدیریت (حداقل ۲ سال) برای آن کسب و کار، میباشد.

فرد متقاضی این پروگرام باید یک تعهد نامه مبنی بر اینکه یک شرکت فعال کانادایی احداث‌ می‌کند، در یک آدرس و‌ مکان مشخص شده، مدت زمان دقیق آنرا تعیین می کند ، را به امضا برساند.

همچنین باید دولت کانادا را متقاعد کند که تعهدات خود را حداکثر در مدت زمان ۳ سال انجام  خواهد داد و در صورتی که در این مدت تخلف کند این ویزا باطل می‌شود.

البته که سابقه رد شدن بیمه از ایران نیز مورد قبول اداره مهاجرت کاناداست و بر خلاف عقیده برخی، همین سابقه بیمه جزو شرایط بسیار ضروری ثبت شرکت در کانادا محسوب می شود.

البته شرایط با توجه به استانی که شما قصد ایجاد شعبه در آن را دارید نیز متفاوت است و برخی استان ها شرایط بسیار دشواری در این زمینه دارند.
مم

اسناد و مدارک مورد نیاز برای شروع پرونده

برای شروع ثبت شرکت کانادا ،علاوه بر شرایط مورد نیازی که بالاتر ذکر شد شخص متقاضی به برخی اسناد و مدارک هم نیازمند است. این مدارک شامل موارد زیر می شوند:

  • اطلاعاتی در مورد شرکت اصلی ، مانند آدرس آن در خارج از کشور
  • نام شرکت اصلی می بایست در تمام اسناد صادر شده توسط شعبه کانادا ذکر شود
  • شماره ثبت نام که توسط مقامات کانادایی به شعبه اختصاص داده می شود
  • آدرس ثبت شده شعبه کانادا در یکی از استان های کانادا

یکی دیگر از روش های مهاجرت تجاری کانادا که طی چند سال اخیر مورد توجه مهاجران قرار داشته روش ویزا استارت آپ است.

ممم

تاسیس شعبه و نمایندگی در کانادا

کشور کانادا دارای ۱۰ استان (ایالت) است که عبارتند از: آلبرتا ، اونتاریو ، بریتیش کلمبیا ، کبک ، نیوفاندلند، نوواسکوشیا، مانیتوبا ، جزیره پرینس ادوارد ، نیوبرانزویک و ساسکاچوان.

 دو شهر مهم این کشور یعنی شهرهای اوتاوا (پایتخت کانادا) و تورنتو در ایالت انتاریو قرار دارند .

شرکت های خارجی برای گسترش فعالیت های خود در کشورهای دیگر انتخاب های مختلفی دارند و اغلب به صورت شرکت های تابعه و یا دفاتر نمایندگی وابسته به شعبه اصلی، کار خود را شروع می کنند. 

بر اساس قوانین کشور کانادا ، شعبه ، یک بخش توسعه یافته از یک شرکت خارجی است، در حالی که شرکت تابعه یک شرکت مستقل باشد.

ثبت شعبه در واقع روشی مناسب برای شرکت هایی است که تمایل به گسترش و پیشرفت دارند که شامل مزایا و معایبی نیز می شود.

اما در مجموع باید گفت بدون توجه به امکان دریافت اقامت دائم کانادا از همین طریق، بعلت شرایط اقتصادی پایدار و در حال پیشرفت این کشور، در نهایت منجر به توسعه و موفقیت بیشتر کسب و کار متقاضیان می شود.

شعبه ای که کارش منوط به بررسی وضعیت بازار و هموار کردن راه برای شرکا و مشتریان در بازار باشد ، دفتر نمایندگی نامیده می شود .

درباره سازمان وکالتی مهاجرتی زرین کانادا

(مهاجرت به کانادا دیگر یک رویا نیست)

 این شرکت سابقه پذیرش بیش از ۳ هزار پرونده در زمینه مهاجرت، با ضریب موفقیت بالای ۹۰٪ را در کارنامه خود دارد.

علل عدم موفقیت در برخی پرونده های اندک این شرکت هم مشکلات پزشکی و یا عدم ارائه مدارک درست و واقعی از سوی کلاینت بوده است.

وکیل امور مهاجرتی ما وکیل مهاجرت رسمی دادگستری کانادا، عضو کانون وکلای انتاریو کانادا و مستقر در تورنتو است.

او دارای ۱۷سال سابقه وکالت بین المللی در کشورهای ایران، امارات متحده عربی و کانادا میباشد و همچنین قبل از شروع فعالیت خود به عنوان وکیل کانادایی، از سال ۲۰۱۶ عضو کانون مشاورین رسمی مهاجرت کانادا iccrc بوده است و تنها وکیل ایرانی کانادایی با سابقه عضویت در کانون وکلای ایران و شورای مشاورین مهاجرین کانادا است.

تمام تلاش ما یافتن بهترین راه های مهاجرت به کانادا با توجه به شرایط شماست و با بهره بردن از بهترین مشاورین و وکلا در این زمینه همواره یکی از موفق ترین شرکت های فعال در زمینه مهاجرت بوده ایم.

برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از شرایط خود برای مهاجرت و اقامت کانادا با کارشناسان ما در تماس باشید و یا از طریق پر کردن فرم داخل وب سایت منتظر تماس کارشناسان ما با شما باشید.  

شماره تماس: ۷۲۸۱۹ ۰۲۱