۰ نفر

تجربه سفر نوروزی بی‌نظیر در ترکیه

۱۴ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۰۹
کد خبر: 495036
تجربه سفر نوروزی بی‌نظیر در ترکیه

ترکیه بسیار زیباست و باور کردن اینکه این همه زیبایی در این سرزمین وجود دارد واقعا سخت است. غذای شگفت انگیز، سایت های دیدنی و سواحل بسیار جذاب. در این راهنمای سفر، بهترین مکانها برای بازدید و کارهایی که باید در ترکیه انجام شود، بحث می شود، ببینید چرا یکی از کشورهای مورد علاقه ما ایرانیان در جهان است.

کشور دو قاره ای ترکیه، مملو از تاریخ، آثار باستانی و شگفتی های طبیعی جادویی ، آسیا و اروپا را به هم متصل می کند. ترکیه در شبه جزیره آناتولی در آسیای غربی و شبه جزیره بالکان در اروپا واقع شده است. سفر در اینجا کارهای نفسگیر برای انجام و مکانهای بازدید در 81 استان ترکیه هرگز تعجب ما را متوقف نمی کند.

استانبول پایتخت فرهنگی ترکیه

نظرتان چیست تعطیلات سال نو را این بار در شهر خاص و بی نظیر استانبول بگذرانید؟ روی این پیشنهاد فکر کنید مطمئنا پشیمان نخواهید شد. گذر از پارک امیرگان که درختانش در حال شکوفه دادن هستند در یک آب و هوای بی نظیر بهاری در حالیکه دریا قابل دیدن است نمای خاصی را به این شهر بخشیده است. نکته دیگر این است که در ایام نوروز باتوجه به اینکه مردم دیگر کشورهای جهان مخصوصا اروپایی ها تعطیل نیستند بنابراین به شلوعی تابستان نیست و در نتیجه بهترین زمان برای سفر به استانبول می باشد. رزرو تور استانبول نوروز پیشنهاد ما برای گذراندن لحظاتی بی نظیر در سال نو می باشد.

ت

نمایی از مسجد ایاصوفیه استانبول

آنتالیا، مروارید مدیترانه

آنتالیا یک شهر ساحلی زیبا است. مجاورت آنتالیا با دریایی که توانسته است در میان 3 قاره به تنهایی نفوذ کند و از طرفی وجود مناظر زیبای طبیعی و باستانی، این شهر را به منطقه ای فوق العاده و شگفت آور تبدیل کرده است. تور آنتالیا نوروز در کنار تور نوروزی استانبول از دیگر پیشنهادات جذاب برای گذراندن لحظاتی ناب در ترکیه است.

  • ساحل لارا: واقع در جنوب شهر یک ساحل شنی سفید خوب است. این ساحل در آنتالیا با تعداد گردشگران بیشتر است و می تواند در فصل بسیار شلوغ باشد.
  • شهر قدیمی Kaleiçi  شهر قدیمی محله ای است که مملو از رستوران ها، فروشگاه های سوغاتی و هتل است. میدان اصلی دارای یک برج ساعت و یک دروازه قلعه نزدیک به مسجد زیبای قرن 18 است.
  • بندر قدیمی آنتالیا که از صخره های اطراف به منظره مدیترانه عالی می رسد، چندین بازار، بوتیک و کافه دارد. قبل از پایان روز با نوشیدنی غروب خورشید با منظره ای از اقیانوس آبی زیبا، در کوچه های باریک این منطقه جالب قدم بزنید.
  • کمر: کمر یک شهر کوچک ساحلی در استان آنتالیا است که حدود 45 دقیقه رانندگی با آنتالیا فاصله دارد. خط ساحلی و سواحل زیبا هستند و فعالیت های زیادی در اطراف کمر انجام می شود. با این حال این یک شهر تفریحی واقعی است که در تمام تعطیلات فراگیر مملو از گردشگران بسته است. سواحل کمتر آرام و کاوش شده اطراف شهر وجود دارد ، اما در سواحل خود شهر تقریباً تا لبه آبها صندلی های ساحلی پر شده است.

تت

بازدید از اماکن باستانی آنتالیا با تور ترکیه

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما درآژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تور مسافرتی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید.