۰ نفر

معرفی بزرگترین تولیدکننده ساندویچ پانل کشور

۱۴ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۲۷
کد خبر: 495022
معرفی بزرگترین تولیدکننده ساندویچ پانل کشور

در این مطلب قصد داریم تا به معرفی کامل بزرگترین تولید کننده ساندویچ پانل در کشور بپردازیم.

در حال حاضر شرکت های مختلفی در این حوزه مشغول به فعالیت هستند. بنابراین اگر قصد خرید و سفارش ساندویچ پانل برای سازه خود را دارید،  انتخابرا برای شما کمی سخت خواهد بود.

کارخانه کبیر پانل شکوهیه یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادرکنندگان ساندویچ پانل در کشور است .

فعالیت مستمر، داشتن تیم حرفه ای و متخصص و بروزرسانی تکنولوژی های تولید باعث شده است تا این شرکت در مدت کوتاهی بتواند به بزرگترین تولیدکننده ساندویچ پانل کشور تبدیل شود. برای آشنایی بیشتر با این شرکت تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

کبیر پانل بزرگترین تولیدکننده ساندویچ پانل کشور

کارخانه بزرگترین تولید کننده ساندویچ پانل کشور

کبیر پانل در سال ۱۳۸۴ به عنوان شرکت تولید کننده انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت با بکارگیری یکی از به روز ترین خطوط تولید اروپایی (یعنی خط تولید مداوم) و با بهره گیری از پرسنل متخصص و مجرب توانست در مدت کوتاهی پیشرفت کرده و تولیداتی با استاندارد های بالا را روانه بازار سازد.

به گونه ای که مشخصات فنی محصولات کبیر پانل مورد تایید و رضایت مدیران، مجریان و مشاورین محترم صنایع ملی و خصوصی واقع شده است. این مسئله به همراه ارائه خدمات رضایتمندانه، بستر مناسبی را برای تولید محصولات کبیر پانل در حجم بالا فراهم ساخت.

اما این اتفاق به معنای توقف ممارست ها و عدم بروزرسانی برای کبیر پانل نیست. بلکه برای رسیدن به برترین سطح کیفی کشور، این شرکت بطور مدوام در حال تحقیق و بررسی برای خریداری جدیدترین ماشین آلات و دستگاه های روز دنیا است.

تکنولوژی تولید ساندویچ پانل

مشتریان کبیر پانل

شرکت کبیرپانل محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها به سرتاسر کشور پهناور ایران عرضه می دارد.

محصولات کبیرپانل دارای استاندارد ملی ایران و استانداردهای بین المللی معتبر است .

اما دامنه فروش محصولات کبیر پانل تنها محدود به بازار داخلی نیست بلکه از همان ابتدای کار فرآیند صادرات به کشورهای مختلف را جز اهداف خود قرار داده است.

به گونه ای که امروزه صادرات محصولات کبیر پانل به کشورهای همسایه جز فعالیت های مستمر بزرگترین تولید کننده ساندویچ پانل کشور است.

تولید و احترام به محیط زیست

استفاده از مواد اولیه و ماشین آلات سازگار با محیط زیست از دیگر معطوفات شرکت کبیر پانل است.

برای مثال کبیر پانل اولین و تنها تولید کننده ای است که از گاز پنتان برای تولید محصولات خود استفاده کرده است.

گاز پنتان گازی غیر آلاینده و غیر مخرب لایه اوزن است که طبق بررسی ها ۱۰۰% سازگاری با طبیعت را دارد. در همین راستا شرکت کبیر پانل موفق به به اخذ گواهینامه های استاندارد ۱۴۰۰۰ ISO (محیط زیست) و ISO 18000 (ایمنی و بهداشت) شده است که نمایانگر توجه این شرکت تولیدی به نگرانی های زیست محیطی است.

انواع تولیدات بزرگترین تولیدکننده ساندویچ پانل کشور

تولیدان معرفی بزرگترین تولیدکننده ساندویچ پانل کشور

بطور کلی محصولات ساندویچ پانل به دو دسته ساندویچ پانل های سقفی و ساندویچ پانل های دیواری تقسیم بندی می شود. این محصولات با استفاده از فوم پلی یورتان و با ورق های گالوانیزه، آلومینیوم، آموزیک ویکروفیل و با روش مدوام یا کانتینیوس تولید می شوند.

علاوه بر ساندویچ پانل، این شرکت اقدام به تولید انواع کانکس های پیچ و مهره ای و جوشی با پوشش ساندویچ پانل با فوم پلی یورتان و همچنین کانکس های ورقی با فوم پلی استایرن نیز می نماید.

از این سازه های پیش ساخته برای کارگاه ها، حمام ها و سرویس های بهداشتی، آبدارخانه ها و غیره استفاده می شود.

همچنین امکان سفارش ویلاهای پیش ساخته مسکونی بصورت پانلی نیز وجود دارد. سقف نورگیر پلی کربنات نیز از دیگر محصولات تکمیلی این شرکت بزرگ است.

قیمت های تولیدات بزرگترین تولیدکننده ساندویچ پانل کشور

قیمت های تولیدات بزرگترین تولیدکننده ساندویچ پانل کشور

قیمت ساندویچ پانل های کبیر پانل تابعی از ضخامت، متراژ و نوع متریال کاربردی در لایه های ساندویچ پانل است.

این ویژگی ها با توجه به نوع کاربری و شرایط محیطی محل پروژه تعیین می شود. چنانچه در این زمینه نیاز به راهنمایی دارید می توانید از مشاوره متخصصین کبیر پانل بهره مند شوید.

نحوه سفارش ساندویچ پانل

مشتریان می توانند ساندویچ پانل های مورد نیاز خود را بر حسب شرایط خود با ابعاد و ضخامت های مورد نیاز سفارش دهند.

روند سفارش از شرکت بدین صورت است که ابتدا محاسبات تعداد و ابعاد ورق ساندویچ پانل، باتوجه به مشخصات و متراژ پروژه شما انجام می شود.

سپس یک پیش فاکتور صادر شده و پس از پیش پرداخت مشتری، نحوه آماده سازی سفارش سریعاً انجام می شود. در نهایت سفارش شما از کارخانه بارگیری و در محل پروژه به شما تحویل داده می شود.

برای این منظور می توانید با کارشناسان ما در بخش فروش دفتر کارخانه تماس گرفته و سفارش خود را با قیمت های مناسب در اسرع وقت تحویل بگیرید.

تلفن های تماس دفتر فروش کارخانه:

۰۲۱۲۹۳۲

02122815454

۰۲۱۲۲۸۱۷۲۰۶