۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

صف خرید بورس امروز ۲.۵برابر فروش شد!

۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۹
کد خبر: 488119
صف خرید بورس امروز ۲.۵برابر فروش شد!

در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود دو هزار و ۲۵۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش بیش از ۸۹۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به حدود هزار و ۳۶۴میلیارد تومان می‌رسد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، تا این ساعت از معاملات بورس امروز بیشترین تقاضا در صفوف خرید چخزر، خودکفا و کگهر به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام صنایع چوب خزر کاسپین بیش از ۲۵۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش گشان، فوکا و فاهواز در نوبت انتظار است. ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع حدود ۹۴۰میلیارد تومان (۴۲درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۶۶۳میلیارد تومان (۷۴درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۴۸نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۵نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است.گفتنی است حجم صف صنایع چوب خزر کاسپین  (چخزر) به ۴۶.۷درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

صف خرید بورس امروز

«محصولات شیمیایی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای بیش از ۲۵۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات چوبی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن حدود ۲۵۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «هتل و رستوران» با فشار فروش ۲۰۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۴۰درصد از سه هزار و ۱۵۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع پنج هزار و ۸۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۷۰درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۷هزار و ۶۵۵میلیارد تومان خواهد رسید.

صف خرید بورس امروز