۰ نفر

فروشگاه‌های اینترنتی قدیمی ایران

۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۰۳
کد خبر: 468588
فروشگاه‌های اینترنتی قدیمی ایران

اگر از آن دسته افرادی هستید که این روزها خرید از فروشگاه های اینترنتی را به خریدهای حضوری ترجیح می‌دهید با ما همراه باشید. ما در این مقاله قصد داریم بهترین فروشگاه های اینترنتی قدیمی ایرانی را به شما معرفی کنیم. فروشگاه‌هایی که سالهاست با تلاش در این عرصه، با جلب اعتماد و رضایت کاربران خود در حال خدمات رسانی به آن‌ها هستند.

برترین فروشگاه‌های اینترنتی قدیمی ایرانی

بانی مد

فروشگاه بانی مد یک مرکز معتبر برای خرید اینترنتی بهترین مارک‌های پوشاک در ایران است. شاید بسیاری از افراد برای خرید پوشاک و یا لوازم آرایش با برندهای معتبر به مراکز و نمایندگی آن دسترسی نداشته باشند. بانی مد به عنوان یک فروشگاه معتبر این امکان را فراهم نموده است که در هرجای ایران که هستید بتوانید از برندهای معتبر پوشاک با بهترین کیفیت‌ها خرید آنلاین کنید. برندهایی مانند جین وست، ساموئل و کوین، بالنو، جوتی جینز با کیفیت‌های قابل توجه فقط گوشه‌ای از مارک‌هایی هستند که فروشگاه بانی مد در خود جای داده است.

مزایای خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی بانی مد:

ارسال رایگان تا خرید 150 هزار تومان: البته با توجه به نوع محصولات فروشگاه تقریبا همه ارسال‌ها رایگان است. البته برای خریدهای پایین تر از 150 هزار تومان نیز بانی مد تنها یک هزینه 9 هزارتومانی برای شما در نظر خواهد گرفت.

دسترسی راحت به دسته‌بندی‌ها: طراحی وبسایت بانی مد به شکلی است که بتوانید به راحتی به تمامی دسته‌بندی‌ها دسترسی پیدا کنید. امکان فیلتر کردن، جستجو از طریق باکس جستجو در دسته‌بندی‌های مختلف امکان پذیر است.

امکان تعویض کالا: بانی مد برای خرید با خیالی راحت، امکان عودت 7 روزه کالا را نیز مهیا نموده است.

پشتیبانی قوی: هیچ چیز مانند پشتیبانی قوی خیال مشتری را هنگام خرید راحت نمی‌کند. مشتریان بانی مد می‌توانند قبل از خرید آنلاین خود تمامی سوالات و مشکلات خود را با پشتیبانی فروشگاه درمیان بگذارند.

مادران madaraan.ir

فروشگاه مادرآن امکانی را برای والدین فراهم نموده است که یکی از بهترین و لذت‌بخش ترین خریدهای خود، یعنی خرید سیسمونی را به راحت‌ترین و با کیفیت‌ترین شکل ممکن انجام دهند. ارسال سریع، تنوع بالا، تخصصی بودن فروشگاه در محصولات مادر و کودک از نکات مثبت این فروشگاه است.

مزایای خرید سیسمونی از فروشگاه اینترنتی مادرآن:

1-      ارسال فوری: به جرات می‌توان گفت که فروشگاه مادرآن در بین فروشگاه های اینترنتی ایران سریع‌ترین و کوتاه‌ترین زمان ارسال را دارد. در این فروشگاه محصولاتی که تا قبل از ساعت 1 عصر سفارش داده شوند در همان روز ارسال خواهد شد. اما چنانچه حتی بعد از ساعت 1 عصر نیز سفارشی ضروری دارید می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید و خرید خود را ضروری اعلام کنید تا سفارش شما با سریع‌ترین شکل ممکن ارسال شود.

2-      ضمانت محصولات: فروشگاه مادران تمامی کالاهای خود را به صورت صد در صد ضمانت کرده است. محصولاتی که تهیه می‌کنید صد در صد دارای ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی هستند. این یعنی درصورتی که هنگام تحویل کالا متوجه مشکلات فیزیکی مانند شکستگی، پارگی و یا هر مشکل دیگری شدید می‌توانید محصول را مرجوع نمایید.

3-      پاسخگویی تمام وقت: شماره‌های درج شده در سایت و یا چت آنلاین همواره پاسخگوی مشتریان است.

4-      امکان پرداخت در محل: در این روزها برای خریدهایی که در استان تهران انجام می‌شود امکان پرداخت درب محل فراهم شده است.

5-      ارسال رایگان برای خریدهای بالای 400 هزار تومان

موتن رو

فروشگاه موتن رو یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی برای خریدی امن و راحت در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی برای خانم‌ها و آقایان است. تخفیفات همیشگی، وجود تنوع بالا، دسته‌بندی با دسترسی مناسب سایت از جمله ویژگی‌های مثبت موتن رو است. در بخش درباره ما موتن رو می‌خوانیم که این فروشگاه توانسته یک پک کامل از انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، آن هم از بهترین و معتبرترین برندها را در اختیار مشتریان قرار دهد.

مزایای خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی موتن رو:

  1.   امکان تعویض یا ارجاع کالا تا 7 روز: در صورتی که شما خریدی به صورت غیرحضوری ار فروشگاه موتن رو انجام داده باشید و از خرید خود رضایت نداشته باشید، می‌توانید تا 7 روز کالای خود را به راحتی مرجوع و یا تعویض نمایید.
  2.   ضمانت اصالت کالا: یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید کالاهای بهداشتی باید در نظر داشته باشید اصالت کالا است. فروشگاه موتن رو تمامی کالای خود را با ضمانت اصالت کالا در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا با آسودگی هرچه تمام‌تر خرید خود را انجام دهند.
  3.   امکان خرید محصولات سالنی و کارآموزی: انواع لوازم سالن آرایشگاهی، لوازم بهداشتی مادر و کودک و... را می‌توانید در این فروشگاه خریداری نمایید.
  4.   برخورداری از تخفیفات و هدایا در این فروشگاه همیشه می‌تواند لذت خرید از موتن رو را برای شما دو چندان کند.

فروشگاه هدایت نور

وبسایت هدایت نور تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست. بلکه این فروشگاه به معرفی بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی دیجی کالا می پردازد. همه ما فروشگاه دیجی کالا را به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران می‌شناسیم. فروشگاه هدایت نور محصولات این فروشگاه بزرگ را به صورت کاملا دقیق بررسی نموده و اطلاعات کاملی را از آن در اختیار شما به عنوان یک خریدار قرار خواهد داد.

ویژگی های برتر فروشگاه هدایت نور:

  1.   معرفی محصولات بهداشتی فروشگاه های اینترنتی بزرگ همچون دیجی کالا به صورت دقیق و با جزئیات کامل
  2.   موجودی کامل فروشگاه های اینترنتی آرایشی بهداشتی را در سطح وب در این وبسایت مشاهده خواهید کرد.
  3.   دسته بندی منسجم و مختصر این فروشگاه کار شما را به عنوان یک کاربر در این فروشگاه راحت خواهد کرد و شما به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بیابید.

سایت اس اف بو 

شما در این وبسایت می توانید هر اطلاعاتی که لازم دارید از محصولات دیجی کالا در اختیار داشته باشید. فروشگاه دیجی کالا با وجود هزاران کالا در دسته بندی‌های خود، شاید برای افرادی که در هنگام خرید نیاز به مقایسه قیمت‌ها، کیفیت و... دارند، خرید دشواری را رقم بزند. وبسایت اس اف بو در دسته‌بندی‌هایی قابل دسترس تمامی محصولات پرفروش و پرطرفدار دیجیکالا را برای خرید راحت‌تر به شما معرفی کرده است.

 ویژگی‌های برتر فروشگاه اس اف بو:

1.معرفی کامل و با جزئیات محصولات فروشگاه بزرگ دیجی کالا

  1. ارائه موجودی کامل محصولات دیجی کالا

3.در اختیار قرار دادن دسته‌بندی‌های منسجم برای محصولات تا انتخاب و خرید نهایی از فروشگاه دیجی کالا برای شما راحت‌تر شود.

کلام آخر

ما در این مطلب سعی کردیم فروشگاه‌های اینترنتی قدیمی و معتبر را به شما معرفی کنیم تا با خیالی آسوده‌تر و همچنین رضایت خاطری بیشتر خرید اینترنتی خود را انجام دهید. همچنین دو وبسایتی که سعی دارند خرید از فروشگاه‌های بزرگی چون دیجی کالا را با در اختیار قرار دادن اطلاعات ارزشمند از محصولات این فروشگاه، برای شما راحت‌تر کنند، معرفی کرده‌ایم.