۰ نفر

چرا تسمینو را برای خرید رپورتاژ آگهی انتخاب کنیم؟

۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۵۹
کد خبر: 463434
چرا تسمینو را برای خرید رپورتاژ آگهی انتخاب کنیم؟

خرید رپورتاژ آگهی و خرید بک لینک معتبر، یکی از مهم‌ترین نکاتی است که بایستی در تبلیغات اینترنتی به آن توجه داشته باشید.

اما ممکن است در رابطه با خرید رپورتاژ آگهی و بک لینک، سوالات سختی ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد؛ از جمله این که از یک سو، در بازار بسیار گسترده‌ی دنیای وب که همواره کلاهبرداری‌های فراوانی در آن صورت می‌گیرد، به چه مجموعه‌ی تبلیغاتی می‌توان اعتماد کرد؟!

و از سوی دیگر، یک پلتفرم تبلیغاتی معتبر باید چه مزایایی داشته باشد تا به اعتبار آن در خرید بک لینک معتبر و ارائه‌ی رپورتاژ آگهی دائمی ایمان بیاوریم؟! بنابراین اگر شما هم برای موفقیت در تبلیغات اینترنتی و کسب درآمدهای ویژه، به خرید رپورتاژ آگهی و خرید بک لینک معتبر نیاز دارید، با ما همراه باشید.

خرید رپورتاژ آگهی دائمی ؛ یک انتخاب عاقلانه برای پیشرفت همیشگی

خرید رپورتاژ آگهی از مجموعه‌های تبلیغاتی نامعتبر، می‌تواند تمامی هزینه‌ها، برنامه ریزی‌ها و تلاش‌هایتان را به راحتی بر باد بدهد. باور نمی‌کنید؟!

پس تصور کنید که برای پیشرفت کسب و کارتان، دست به خرید رپورتاژ آگهی زده و پس از مدتی، به یکباره رپورتاژ آگهی خود را حذف شده ببینید و در ادامه، هیچگونه پاسخ قانع کننده‌ای را نیز از مجموعه تبلیغاتی موردنظر خود دریافت نکنید. این انتخاب نامعتبر شما، نه تنها به اعتبار کسب و کارتان ضربه خواهد زد؛ بلکه از لحاظ سئو نیز زمانی که محتوای ایندکس شده‌ی شما حذف شود، می‌تواند ضررهای جبران ناپذیری برای سئوی وبسایتتان به همراه داشته باشد.

با عرض احترام، باید گفت که تمامی این آسیب‌ها، مربوط به انتخاب شما می‌باشد و این شمایید که با یک انتخاب بی‌دقت، به یکباره خود را با محتوای حذف شده، هزینه‌ی برباد رفته، ضرر در سئو و ارور 404 و البته عدم پاسخگویی مجموعه‌های تبلیغاتی نامعتبر، یکه و تنها می‌بینید!!

مزایای خرید رپورتاژ آگهی دائمی

خرید رپورتاژ آگهی دائمی از تسمینو، می‌تواند مزایای فوق العاده‌ای را برایتان به همراه داشته باشد؛ از جمله اینکه:

1) با یک محتوای کاربردی و البته هوشمندانه، می‌توانید اعتماد مخاطبان را به دست بیاورید و فروش حداکثری محصولات و خدماتتان را تجربه کنید.

2) درج و خرید رپورتاژ آگهی دائمی در رسانه‌های مطرح کشور، می‌تواند یک برند منشن فوق‌العاده را برای کسب و کارتان به ارمغان بیاورد.

3) خرید رپورتاژ آگهی و لینک گرفتن از دامین‌های مختلف، می‌تواند شدیداَ برای سئوی وبسایتتان موثر باشد و مخاطبان ارگانیک زیادی را به وبسایت‌تان وارد کند.

4) یک رپورتاژ آگهی حرفه‌ای و قدرتمند، می‌تواند مخاطبان را به مدت طولانی‌تر در وبسایتتان نگه دارد و همین حضور طولانی مدت‌تر، پالس‌های موثری را برای الگوریتم‌های گوگل در جهت افزایش رتبه دامین، کاهش رنک الکسا و بالا آمدن در نتایج گوگل، خواهد فرستاد.

5) خرید رپورتاژ آگهی که همراه با یک تولید محتوای مناسب باشد، قابلیت هماهنگی کامل با دیگر مدل‌های تبلیغاتی را داراست.

خرید بک لینک معتبر؛ ورود به دنیایی گسترده از کاربران

هر روش تبلیغاتی، چه بخواهد خرید رپورتاژ آگهی دائمی باشد و چه بخواهد خرید بک لینک معتبر باشد، قطعاً مزایای خاص خودش را خواهد داشت. اما خرید بک لینک معتبر، به نوعی می‌تواند مصداق بارز «ره هزار ساله را، یک شب رفتن» باشد. چرا که:

1) حجم عظیم مخاطبان: شما با خرید بک لینک معتبر از رسانه‌های مطرح کشور، می‌توانید حجم عظیمی از مخاطبان این رسانه‌ها را به سمت وبسایت خودتان بکشانید و این ورودی گسترده‌ی کاربران، پالس‌های مثبت بسیاری را برای الگوریتم‌های گوگل ارسال می‌کند. زمانی که شما به عنوان یک دامنه‌ی اکتیو به الگوریتم‌های گوگل شناسانده شوید، موارد مثبت و چشمگیری چون معتبر‌شدن و افزایش رتبه‌ی دامنه و همچنین کاهش رتبه الکسا برایتان اتفاق می‌افتد.

2) کسب درآمد حداکثری: از طریق خرید بک لینک معتبر، حجم مخاطبان عظیمی به وبسایتتان ورود می‌کنند و حالا نوبت هنرنمایی شماست که فضای وبسایت و لندینگ پیجتان را به شکلی جذاب و کاربردی طراحی کنید؛ چنانچه چنین کاری را به درستی انجام دهید، می‌توانید فروش محصولات و کسب درآمد را در سطوح خارق‌العاده‌ای با استفاده از خرید بک لینک معتبر تجربه کنید. چه چیزی از این هیجان انگیزتر؟

3) بیکار نباشید: اگر یک تفکر حرفه‌ای داشته باشید، پس از خرید بک لینک معتبر، هیچگاه بیکار نخواهید نشست. در واقع خرید بک لینک معتبر می‌تواند برایتان مخاطبان گسترده، افزایش رتبه‌ی دامین، کاهش رتبه الکسا و یک برند منشن فوق العاده موفق را به ارمغان بیاورد. اما شما هم همزمان بایستی تلاش هوشمندانه‌ای را به خرج دهید و آنقدر قدرتمند شوید که به هیچ عنوان از لغو خرید بک لینک معتبر و افت احتمالی ناشی از آن، که برای بسیار از کاربران و وبمسترها به وجود می‌آید، نترسید.

4) قیمت استثنایی خرید بک لینک معتبر: پلتفرم تبلیغاتی تسمینو این افتخار را دارد که توانسته با تکیه بر خوشنامی، رعایت اصول حرفه‌ای و ارتباط صمیمانه با تمامی رسانه‌های مطرح کشور، قیمت‌های بسیار ویژه‌ای را برای خرید بک لینک معتبر فراهم نماید. شاید بدون هیچگونه توضیحات اضافه‌ای، تنها بتوانیم به مشتریان پرتعدادی اشاره کنیم که برای حداقل یکبار، خرید بک لینک معتبر از تسمینو را تجربه کرده‌اند و به دلیل سطح رضایت بالا و کیفیت پشتیبانی قدرتمند مجموعه تسمینو، بارها و بارها و بارها به تمدید خرید بک‌ لینک معتبر خود اقدام کردند.

مزایای خرید رپورتاژ آگهی از تسمینو

  • امکان خرید رپورتاژ آگهی دائمی و درج آن در بهترین و متنوع‌ترین رسانه‌های کشور و موفقیت در تبلیغات اینترنتی
  • دریافت قیمت‌های ویژه و البته تخفیف‌های ویژه تــــــــر در خرید رپورتاژ آگهی...
  • امکان سفارش تولید محتوای حرفه‌ای و یونیک با مناسبترین قیمت ممکن
  • در اختیار قرار داشتن یک پنل اتوماتیک و با امکانات ویژه و کاربردی برای کاربران (همراه با امکان تعیین تاریخ انتشار اتوماتیک)
  • مدیریت تمامی کمپین‌های قبلی که با خرید رپورتاژ آگهی دائمی تشکیل داده‌اید و مدیریت مالی تمامی تبلیغات اینترنتی قبلی
  • امکان بارگذاری پیشرفته‌ی محتوا در خرید رپورتاژ آگهی از طریق پنل کاربری
  • امکان تطبیق هوشمند تعداد لینک‌ها و عکس‌هایتان با شرایط استاندارد رسانه‌های مورد نظر
  • مشاوره‌های رایگان و قدرتمند به جهت انتخاب بهترین رسانه برای خرید رپورتاژ آگهی
  • حمایت ویژه از سئوکاران و وبمسترهای گرامی
  • پشتیبانی قدرتمند و 24 ساعته برای پیگیری موارد مربوط به درج و خرید بک لینک معتبر و رپورتاژ آگهی
  • تعهد اخلاقی مجموعه تسمینو برای درج رپورتاژ آگهی در زمان معین
  • ارسال ایمیل اتوماتیک به کاربر؛ پس از آماده‌سازی سفارش تولید محتوا و همچنین پس از درج رسمی رپورتاژ آگهی

مشتری مداری حرفه‌ای با گارانتی 30 روزه‌ی خرید رپورتاژ آگهی دائمی

خبر خوب اینجاست که تسمینو این خدمت ویژه را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است که به محض خرید بک لینک معتبر و خرید رپورتاژ آگهی دائمی و ثبت کمپین با قیمت بسیار ویژه، به مدت 30 روز تمامی قیمت‌های رسانه‌های موجود در کمپین را گارانتی می‌کند. به این صورت که حتی اگر رسانه‌ای قیمت خرید رپورتاژ آگهی خود را افزایش دهد، تسمینو حاضر است که تمامی ما به‌التفاوت را از جیب خود هزینه کند؛ اما به هیچ عنوان در اعتبار و برنامه ریزی‌های مالی مشتریان هیچگونه خللی وارد نشود.

پس با خیال راحت برنامه ریزی کنید و سپس به خرید رپورتاژ آگهی دائمی خود بپردازید.

منتظر پیشرفت و موفقیتتان در کسب و کارتان هستیم...

تیم تخصصی کارشناسان تسمینو با پشتیبانی 24 ساعته، آماده‌ی پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان در زمینه‌های مختلفی چون: خرید رپورتاژ آگهی، خرید بک لینک معتبر و به طورکلی پیشرفت در کسب و کارتان خواهند بود.

علاوه بر این‌ها، شما می‌توانید در تما‌س‌های متعدد، از مشاوره‌های رایگان و قدرتمند واحد پشتیبانی تسمینو در جهت چگونگی رعایت اصول سئو استفاده نمایید و همچنین به صورت حرفه‌ای، با پنل رپورتاژ اگهی ویژه و کاربردی تسمینو آشنا شوید.

به بهترین شدن باور داشته باشید؛ شما لیاقتش را دارید...

برای خرید رپورتاژ آگهی و یا خرید بک لینک میتوانید از آدرس : https://www.tesmino.com/ اقدام نمایید

شماره تماس : 02128424339

ایمیل : info@tesmino.com

آدرس : گیلان , رشت , لاکانی , ساختمان کاسپین , طبقه 5 واحد9