۰ نفر

طراحی سایت فروشگاه آنلاین شما با بالاترین کیفیت

۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۴۵
کد خبر: 461617
طراحی سایت فروشگاه آنلاین شما با بالاترین کیفیت

با افزایش سایت های فروشگاهی و اسقبال مردم از خرید آنلاین، طراحی سایت فروشگاهی یکی از ضروری ترین امور برای کسب و کار شما می باشد.

شما برای اینکه بتوانید در کسب و کار اینترنتی خود موفق باشید، نیاز به طراحی سایت فروشگاهی با امکانات حرفه ای دارید. سایت شما برای مشتریان خود محدودیت ها را برداشته و آنها را به خرید محصولات شما تشویق می‎‌کند. مخاطبان شما بسیاری از اطلاعات را از طریق وب سایت فروشگاهی کسب کرده و نیاز به خروج از منزل خود ندارند. ما در این مطلب برآنیم به ویژگی‌ های یک فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت آن بپردازیم.

طراحی سایت فروشگاهی

 یک وب سایت فروشگاهی همانند مشاغل دیگر، باید در جلب اعتماد مردم  و مشتریان خود بکوشد. حس اعتماد در خرید از یک سایت، کاربر را به یک مشتری دائمی تبدیل می کند. باید مخاطبان سایت شما در هنگام مراجعه به وب سایت، مجذوب آن شده و بااطمینان و علاقه خرید خود را انجام دهند.

ففف

اگر در طراحی وب سایت فروشگاهی اصول روان شناسی در خرید و عناصر بصری مناسب رعایت شود، آن را به یک سایت فروشگاهی موفق تبدیل می‌ کند. استراتژی مناسب و صحیح در یک فروشگاه آنلاین تاثیر بسیار مثبتی بر روی مخاطبان آن دارد. علاوه بر مواردی که به آنها اشاره کردیم، عوامل دیگری نیز در یک فروشگاه آنلاین تاثیرگذار است که آنها را در بخش های بعدی متذکر می شویم.

سئو و بهینه سازی در طراحی سایت فروشگاه آنلاین

با توجه به افزایش نقش اینترنت در زندگی امروزی، هر روز بر تعداد کاربران و جستجوی آنها افزوده می شود. از طرف دیگر رشد روز افزون فروشگاه های آنلاین و خریدهای اینترنتی، نقش قرار گرفتن وب سایت شما در صدر نتایج موتور جستجوی گوگل کاملا مشخص می شود. اگر سایت شما در صفحه اول نتایج سرچ گوگل قرار گیرد و به اصطلاح از نظر سئو و بهینه سازی در رتبه بالایی باشد، درصد موفقیت شما در فروش محصولات سایت بسیار بالا می رود. به این وسیله شما می توانید در جذب مشتریان خود موفق عمل کنید.

طراحی سایت فروشگاهی شما اگر از نظر سئو سایت پی ریزی درستی داشته باشد، شما به راحتی می توانید با قرار دادن محتواهای مناسب به هدف خود برسید. شما با سپردن سایت خود به افراد خبره و بهینه سازی و سئوی مناسب، قادر هستید بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهید و در قبال آن به درآمد بالا برسید.

سایت فروشگاهی پر درآمد

شما برای اینکه بتوانید یک طراحی مناسب برای سایت خود داشته باشید، بهتر است خود را به جای مخاطبان سایت قرار دهید. با قرار دادن خود به جای مشتریان، می توانید به انتظارات و توقعات آنها دست پیدا کرده و آنها را بر آورده سازید. برای داشتن یک سایت فروشگاهی پردرآمد باید به فاکتورهای زیر توجه داشته باشید:

  • دقت داشته باشید که سایت شما از نظر فنی مانند سرعت لود شدن و بالا آمدن، دچار مشکل نباشد؛ زیرا در غیر این صورت ممکن است بسیاری از مخاطبان خسته شده و به سراغ سایت های دیگر بروند.
  • سعی کنید برای سایت و محصولات خود توضیحات کافی و مناسب بنویسید. مخاطبان سایت فروشگاهی در صورت کسب اطلاعات ناکافی و یا نامناسب، خرید خود را از وب سایت دیگری انجام می دهند.
  • در هنگام طراحی سایت این را در نظر داشته باشید که استفاده از  وب سایت، ساده و آسان باشد. شما باید در نظر داشته باشید که مخاطبان شما افرادی با سطح سواد متفاوت هستند. هرچه استفاده از سایت شما آسان تر باشد، تعداد افراد بیشتری می توانند از آن استفاده کنند.
  • در طراحی سایت فروشگاهی خود قابلیت مشاوره و گفت و گوی آنلاین با فروشندگان را قرار دهید تا مشتریان بتوانند  به راحتی در زمینه محصولات فروشگاه، سوالات خود را بپرسند.
  • پیشنهادهای تخفیفی و حراج را برای سایت خود در نظر بگیرید؛ زیرا این پیشنهادات موجب تشویق مشتریان جهت خرید از سایت شما می شوند.

فففف

 البته موارد ذکر شده برخی از فاکتورهای موفقیت در یک سایت فروشگاهی است و شما باید برای سایت خود امکانات دیگری نیز در نظر داشته باشید. قابلیت های دیگر  طراحی سایت فروشگاهی معتبر را در بخش بعدی می‌ آوریم.

امکانات مورد نیاز در طراحی سایت معتبر

علاوه بر فاکتورها و عواملی که در جهت کسب درآمد و موفقیت برای طراحی سایت فروشگاهی معتبر بیان کردیم باید به موارد دیگری نیز توجه داشته باشید. برخی از قابلیت های یک سایت فروشگاهی حرفه ای عبارتند از:

  • امکان سیستم سبد خرید محصولات
  • دسته بندی محصولات و توضیحات لازم برای آنها
  • قابلیت متصل شدن به درگاه بانکی و پرداخت آنلاین
  • قابلیت تخفیف به مشتریان خاص
  • امکان مقایسه محصولات و ثبت نظر مشتریان در سایت
  • قابلیت فیلترکردن برخی از محصولات بر اساس علاقمندی مشتریان

بلادل

اگر برای کسب و کار آنلاین خود نیاز به طراحی سایت دارید، آن را به کارشناسان حرفه ای ایران سایت بسپارید. شما می توانید با مراجعه به این سایت، در زمینه مشاوره نیز از متخصصان این تیم یاری بگیرید. شرکت معتبر ایران سایت با بیش از بیست سال سابقه در زمینه طراحی سایت، در زمینه سئو و بهینه سازی سایت نیز به شما کمک می کند. دیده شدن سایت خود را در صفحه اول گوگل با ایران سایت تجربه کنید.

از خدمات شرکت ایران سایت هاست هایی با ترافیک نامحدود است. علاوه بر آن مجموعه ایران سایت ریستورهای سایت ها را در پلن های بالا بدون دریافت هزینه انجام می دهد. شما می توانید با مراجعه به این سایت، نمونه کارهای این شرکت را در زمینه های مختلف مشاهده نمایید.

شما علاوه بر مشاوره آنلاین توسط کارشناسان حرفه ای ایران سایت می توانید با شماره تلفنی که در اختیار شما قرار می دهد نیز با این مجموعه در تماس باشید. این مجموعه در صورت تمایل مخاطبان، از طریق ایمیل نیز با آنها در ارتباط می باشد.