۰ نفر

از سفارش خدمات نجاری تا کابینت سازی با استادکار

۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۱۲
کد خبر: 451384
از سفارش خدمات نجاری تا کابینت سازی با استادکار

یکی از دردسرهایی که همیشه با آن مواجه هستیم، سفارش ساخت و نصب این وسایل است؛ زیرا پیدا کردن یک نجار و کابینت ساز که بتواند طبق خواسته ما، وسیله موردنظرمان را بسازد کار آسانی نیست. گاهی اوقات نمی‌دانیم اصلاً باید به کجا مراجعه کنیم و از چه کسی برای ساخت این‌گونه وسایل کمک بگیریم. گاهی نیز فردی که پیدا می‌کنیم قابل‌اعتماد نیست و نمی‌توانیم به او اعتماد کنیم. به همین دلیل اپلیکیشن درخواست خدمات استادکار به عنوان مرجع آنلاین خدمات منزل و ساختمان پا به عرصه گذاشت. استادکار به عنوان پلی مطمئن میان افرادی که نیاز به خدمات دارند با افرادی است که می‌خواهند از توانایی فنی و حرفه‌ای خود کسب درآمد کنند. یکی از کارهایی که می‌توان به کمک اپلیکیشن استادکار انجام داد، کارهای مربوط به ساخت کابینت و نجاری است. برای اطلاع بیشتر از شرایط استفاده از استادکار با ما در ادامه همراه باشید.

برای کارهای نجاری و کابینت سازی استادکار آماده است

یکی از اصلی‌ترین مکان‌های منزل که نقش بسزایی در زیبا شدن محیط زندگی دارد، آشپزخانه است. هر چقدر که آشپزخانه شیک‌تر باشد، خانه دل‌نشین‌تر و صمیمی‌تر به نظر می‌رسد. به همین دلیل وقتی حرف از بازسازی آپارتمان به میان می‌آید، اولین تصمیم که خانم‌ها خیلی روی آن تأکید دارند، ساخت کابینت‌های آشپزخانه است. هر زمان که احساس کردید برای تعمیر کابینت و یا ساخت و نصب کابینت به کمک متخصصان قابل‌اعتماد نیاز دارید، می‌توانید از متخصصان اپلیکیشن استادکار کمک بگیرید؛ زیرا کابینت سازی جز کارهایی است که برای انجام آن‌ها بهتر است از فردی کمک بگیرید که هم توانایی فنی بالایی داشته باشد، هم در مورد کاری که انجام می‌دهد احساس مسئولیت داشته باشد و هم سلیقه زیبایی‌شناسی داشته باشد تا در انتها نتیجه حاصل شده برایتان بهترین چیزها را رقم بزند.

برای ساخت و تعمیرات وسایل چوبی نیز لازم نیست که به دنبال کارگاه‌های نجاری در سطح شهر باشید زیرا می‌توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را در استادکار ثبت کنید و متخصصان در اسرع وقت به محل مورد نظرتان مراجعه کنند و با برداشتن اندازه‌ها و موارد مورد نیاز، خدمات مربوط را به شما ارائه کنند. از ساخت کمد دیواری، ساخت تخت خواب، ساخت سرویس چوبی اتاق خواب و هر نوع کار نجاری سفارشی که نیاز داشته باشید را می توانید با کمک نجارهای استادکار انجام دهید و خیالتان بابت کیفیت کار راحت و آسوده باشد.

بیلرب

استادکار بهترین اپلیکیشن برای درخواست خدمات ساختمانی

پیدا کردن یک متخصص فنی ماهر که خدمات ساختمانی و فنی را به بهترین شکل ممکن انجام دهد، کاری است که به‌راحتی می‌توانید از اپلیکیشن استادکار سفارش دهید. خدمات اپلیکیشن و سایت استادکار به مواردی که در بالا بیان شد، ختم نمی‌شود و هر زمان که نیاز به هر نوع خدمت منزل، ساختمانی، تعمیراتی، تأسیساتی، حمل‌ونقل و اسباب‌کشی، نظافتی و… داشته باشید به‌راحتی می‌توانید سفارش خود را در استادکار ثبت کنید و از بهترین متخصص‌ها برای انجام کارهای خود کمک بگیرید.

درخواست آنلاین خدمات منزل حتی در زمان شیوع کرونا

یکی از ساده ترین و سریع ترین روش ها برای اینکه یک تعمیرکار یا یک نجار و سازنده کابینت را منزل خود بیاورید، استفاده از سرویس های درخواست خدمات اینترنتی است.استادکار در این زمینه توانسته مشتریان زیادی را به دست بیاورد و با خدمات خود رضایت آنها را جلب کند، اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات استادکار همیشه و هر کجا در دسترس شماست و هر زمان از شبانه روز که بخواهید می توانید درخواست خدمات بدهید تا در اولین فرصت متخصصان برای انجام کار مورد نیازتان به منزلتان مراجعه کنند.

شرایط و استانداردهای استادکار برای ارائه خدمات با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا بسیار سختگیرانه است. استادکار با در اختیار داشتن بیش از ۵۰ هزار متخصص، از ابتدای شیوع کرونا تلاش کرد با رعایت تمامی اصول بهداشتی، ارایه خدمات به شهروندان را بدون وقفه انجام دهد تا نیاز مردم برای بیرون آمدن از خانه به حداقل برسد. هم برای حفظ سلامتی شهروندانی که از خدمات استادکار استفاده می‌کنند و هم تامین سلامت نیروهای متخصص همکار ، تلاش کرده با ارایه آموزش‌های لازم در زمینه چگونگی رعایت اصول ایمنی و بهداشتی به آنها و همینطور تامین ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده موردنیاز، خدمات خود را به شیوه‌ای مطمئن و ایمن به شهروندان ارائه کند.