۰ نفر

مروری بر قدیمی‌ترین محسن‌های پاپ دهه ۸۰

۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۱۰
کد خبر: 441355
مروری بر قدیمی‌ترین محسن‌های پاپ دهه ۸۰

هر چند تعداد موسیقی دانان و خوانندگان روز به روز بیشتر می شود؛ اما گاهی اوقات خاطرات خوش گذشته در آهنگ های قدیمی جا می ماند و با شنیدن آن ها احساس خوبی به فرد دست می دهد. همین عامل سبب می شود تا برخی از آهنگ ها بعد از گذشت سالها هنوز هم در کنار دانلود آهنگ جدید از خوانندگان، بارها و بارها دانلود شوند. این آهنگ های ماندگار در گذشته جا نمی مانند و با خاطرات فرد تا آخر عمر همراه او می شوند؛ مثلاً خوانندگانی مانند محسن های پاپ دهه 80 که زیباترین آهنگ های پاپ را برای روزهای جوانی و نوجوانی دهه شصت و هفتادی های خوش ذوق اجرا کردند که روزهای عاشقانه خود را با آن ها گذراندند.

18

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی

با توجه به بررسی هایی که روی دانلود آهنگ جدید از خوانندگان مختلف صورت گرفته است و مخاطبان همیشگی موسیقی را به سمت خود جذب کرده اند، محسن چاووشی هنوز هم طرفداران پر و پا قرص خود را دارد. این خواننده موسیقی پاپ در دهه هشتاد که هنوز بازار خوانندگی این همه شلوغ نشده بود، زیباترین و خاطره انگیزترین آهنگ های پاپ را اجرا کرد. آهنگ های ماندگاری مانند خنده، بازار خرمشهر، نشکن دلمو و ... همگی از محسن چاوشی توانستند برای سال ها ماندگار شوند.

محسن چاووشی با صدایی متفاوت و احساسی پا به عرصه موسیقی گذاشت و همین امر باعث شد تا افراد زیادی به سرعت طرفدار آهنگ های زیبا و به یادماندنی او شوند. شاید بتوان به جرات گفت دانلود آهنگ های قدیمی و دهه 80 محسن چاووشی هنوز بعد از سالها نیز ادامه دارد. بررسی موسیقی در سال های اخیر نشان می دهد که چاووشی در زمینه آهنگ های مناسبتی نیز خوب عمل کرده است. همچنین با آهنگ های متفاوتی که دارد، توانسته است انواع سلیقه ها را راضی نگه دارد و برای هر گروهی آهنگ مناسب و مورد پسند ارائه دهد.

19

آهنگ های خاطره انگیز محسن یگانه

حال که بررسی محسن های دهه هشتاد انجام می گیرد، محسن یگانه نیز شاید یکه تاز این میدان نباشد؛ ولی هنوز هم جای خود را در بین طرفداران موسیقی پاپ به خصوص میانسالان و جوانان دارد. محسن یگانه در مدت زمان کوتاهی با چند آهنگ حرفه ای و غوغا کننده توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند.

خبرهایی که در سال های اول کاری او به گوش می رسید، رقابت قوی او و طرفداران زیادش را نشان می داد. به گونه ای که توانست ره چند ساله را در زمانی کوتاه طی کند و به محبوبیت زیادی دست پیدا کند. آهنگ هایی مانند سکوت، بهت قول می دم، هوایی شدی و ... همگی جزو آهنگ های ماندگار از این خواننده محبوب هستند که هنوز هم جزو آهنگ های محبوب افراد زیادی هستند. هر چند محسن یگانه در حال حاضر کم کارتر شده است ولی هنوز هم در بین جستجوی دانلود آهنگ جدید، خیلی افراد به دنبال آهنگ هایی از این خواننده محبوب و پرکار در دهه 80 می گردند.

حتی اکثر آهنگ های یک دهه ای او هنوز هم طرفداران خود را دارد و در فضای اینترنت دانلود می شود. آهنگ هایی که خاطراتی به یاد ماندنی را برای جوانان و نوجوانان در دهه 80 زنده می کند.

دانلود آهنگ جدید از محسن دهه 80

خبرهای رسیده از دنیای موسیقی نشان می دهد که قدیمی ترین محسن های دهه 80 آنقدرها هم پرکار نیستند. هر چند محسن یگانه و محسن چاووشی هنوز هم طرفداران زیادی دارند، اما در دنیای پرکار موسیقی کم کم خود را کنار کشیده اند و کار زیادی را در این سال ها از آن ها ندیدیم. ولی هنوز هم در کنار دانلود آهنگ جدید از خوانندگان تازه کار، آهنگ های قدیمی این دو خواننده محبوب پا به پای آن ها دانلود می شود.

هنوز هم زمانی که خبری از آهنگ های جدید این خواننده های خوش نام در فضای مجازی می پیچد، به سرعت طرفداران این دو خواننده برای شنیدن کار جدید از هم سبقت می گیرند. با وجودی که اکثر آهنگ های جدید برای مدتی روی دستگاه های پخش کننده موسیقی خودنمایی می کنند؛ اما آهنگ های ماندگاری از گذشته برای مدتی بسیار طولانی تر بارها و بارها پخش می شوند و هنوز با روح و روان انسان ارتباط برقرار می کند.