۰ نفر

شیرآلات «شودر» بعنوان واحد نمونه استاندارد 98 برگزیده شد

۳۰ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۵۹
کد خبر: 411041
شیرآلات «شودر» بعنوان واحد نمونه استاندارد 98  برگزیده شد

طی رویداد انتخاب واحد نمونه استاندارد 98، «شیرآلات شودر» به عنوان واحد نمونه استاندارد انتخاب شد.

به گزارش سامانه اطلاع‌رسانی ایران، مراسم آیین گرامی‌داشت روز جهانی استاندارد در استان تهران با حضور رییس، معاونان و جمعی از مدیران سازمان ملی استاندارد ایران، استاندار تهران و رییس اتاق بازرگانی صنایع و معادن استان تهران و همچنین جمع کثیری از تولیدکنندگان و صنعت‌گران در تهران برگزار شد و برند «شودر» توانست در صنعت ساختمانی به عنوان واحد نمونه استاندارد در سطح کشوری انتخاب شود.

در این رویداد که هر سال در روز جهانی استاندارد و بین تمام صنایع ایرانی برگزار می‌شود، برندهای مختلف داخلی از لحاظ کیفیت محصولات مورد رصد و آزمایش‌های متعددی قرار می‌گیرند تا در نهایت و باتوجه به کیفیت محصولات، واحدهای نمونه استاندارد انتخاب شوند.

« شیرآلات شودر» که از سال 1370 در زمینه‌ تولید و عرضه شیرآلات بهداشتی کار خود را آغاز کرد، با هدف خلق محصولات باکیفیت و کسب رضایت مشتریان داخلی و خارجی و با تکیه و توجه به تمام جزییات، مانند دوام و زیبایی و دانش مهندسیِ مطابق با فناوری روز دنیا فعالیت می‌کند. لازم به ذکر است که در حال حاضر 300 نفر به صورت مستقیم و 5000 نفر به صورت غیر مستقیم در شودر مشغول به کار هستند و محصولات این مجموعه به بیش از 15 کشور جهان صادر می‌شود.