۰ نفر

معرفی اکالا، سوپرمارکت اینترنتی پرتخفیف افق کوروش

۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۹
کد خبر: 397903
معرفی اکالا، سوپرمارکت اینترنتی پرتخفیف افق کوروش

آیا تا به حال شده در منزل مهمان داشته باشین و برای تهیه‌ی غذا یا پذیرایی با کسری مواد غذایی روبرو بشید؟

مثلاً برای تهیه زرشک‌پلو به زرشک نیاز داشته باشین و اون روز یهو ببینید که زرشک در منزل ندارید؟!! در این جور مواقع چند راه را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

  • زنگ زدن به سوپرمارکت سر کوچه و گذاشتن سفارش
  • فرستادن یکی از اعضای خانواده به صورت حضوری و خرید از سوپرمارکت
  • خرید اینترنتی از سوپرمارکت اینترنتی

خوب این رو در نظر بگیرید که هوا سرده و داره برف یا بارون شدید میاد! روز تعطیله و سوپرمارکت سر کوچتون بستس! یا هیچ کسی رو ندارید که بره از سر کوچه و خرید کنه. یا اصلاً سوپرمارکتی نزدیک خونتون نیس. تازه با این قیمت جدید بنزین، اگر سوپرمارکت از خونتون دور باشه علاوه بر تلف شدن وقتتون کلی هزینه هم باید صرف رفت و آمد کنین. تازه سوپر مارکت‌های معمولی و کوچیک ممکنه همه اقلام مورد نیازتون رو موجود نداشته باشن و مجبور باشین به چندتاشون سر بزنین که این موضوع خودش کلی اتلاف وقت و هزینه به دنبال داره!

بنابراین بهترین و راحت‌ترین راه برای خرید اینجور که به نظر می‌رسه، خرید از سوپرمارکت اینترنتیِ.

در اکالا همه اقلام مورد نیاز شما موجوده. هر چیزی که فکرشو بکنید. کافیه به سایت اکالا یا اپلیکیشن اون مراجعه کنید و با گشتن در سایت، همه نیازهای خود را برای خرید برطرف کنین.

در اکالا مواد پروتئینی از گوشت تازه گوسفندی گرفته تا گوشت مرغ، گاو، بوقلمون، جگر، کله پاچه و سیراب شیردان موجود است. علاوه بر این اگر هنوز مهارت‌های کافی برای آشپزی رو کسب نکردید یا می‌خواین بدونید راز خوشمزه‌تر شدن غذاهای آشپزای حرفه‌ای چیه، می‌‎تونید به مجله اکالا مراجعه کنید و آموزش‌های آشپزی رو اونجتا ببینید. برای هر غذایی که فکرشو بکنید یه دستور آشپزی کامل هست. از غذاهای سنتی گرفته تا مدرن ترین غذاهای اروپایی. هر ذسری هم که فکرشو بکنید خوشمزه ترین نوع اونجا هست. میتونید برای تزیین دسر از انواع میوه‌های تازه و نوبر که از خود سایت قابل خرید هست هم استفاده کنید. حتی سبزیجات یخچالی و بسته‌بندی شده برای خانم‌هایی که زمان کافی برای پاک کردن و خرد کردن سبزی ندارند به وفور یافت میشه. پس اکالا به همه مشکلات و درگیری های روزمره شما فکر کرده و برای همش یه راه حل داره. وقتشه شما هم بهش اعتماد کنید و فقط یک بار امتحان کنید.

تازه اگر به لوازم آرایشی و بهداشتی علاقه‌مندید باید اینو بگم که کلی لوازم آرایشی خوب و با کیفیت به همراه لوازم بهداشتی از انواع لوازم بهداشت فردی و خانگی در اکالا وجود دارد. حتی اگه آرایش کردن بلد نیستین هم نگران نباشید. آموزش انواع و اقسام آرایش‌ها توی بلاگ هست. اگر شما اهل آرایش‌های غلیظ باشید یا فقط طرفدار آرایش های لایت و دخترونه باشید، بخواین بهترین برندهای لوازم آرایش و لاک های ایرانی و خارجی رو بشناسید و مقایسشونو ببینید، برای همه این اهداف یه سر به بلاگ اکالا بزنید.

کلی مواد ضدعفونی‌کننده به همراه شوینده‌های قوی در برند‌های مختلف در این سوپرمارکت اینترنتی برای خرید با یک یا چند کلیک امکان‌پذیره. علاوه بر اینا انواع دم‌نوش‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه (گرم و سرد) برای پذیرایی از مهمان به چشمتون می‌خوره. تنوعشون اینقدر زیاده که شاید انتخاب براتون سخت بشه ولی نگران این موضوع هم نباشید. اکالا قبلا بهش فکر کرده. می‌تونید با مقایسه برندهای مختلف، یه محصول رو از نظرهای مختلف مثل قیمت، کیفیت، حجم محصول و.. ببینید و نظرات کاربران رو هم بخونید و بعدش برای خرید تصمیم بگیرید و در نهایت هم کمتر از 2 ساعت سفارش خودتونو تحویل بگیرید. دیگه چی بهتر از این؟  در سوپرمارکت اینترنتی اکالا فروش کالای مورد نیاز، برای همه سنین مدنظر گرفته شده است. برای بچه‌ها کلی لوازم و ملزومات بهداشتی وجود داره. برای مادرای عزیز نیز به همین شکله. حتی کلی ملزومات مورد نیاز مادر و کودک هم توی سایت هست. در کنارش کلی اسباب‌بازی و وسایل سرگرمی برای کوچولوها به همراه لوازم التحریر و ملزومات اداری برای دانشجوها و شرکت‌ها در سایت اکالا وجود داره. راستی گفتیم شرکت‌ها. می‌دونستین اکالا فروش سازمانی هم داره و اینجوری همه کارکنای شرکت میتونن هم زمان از کلی تخفیف استفاده کنن؟ اطلاعات تکمیلی درباره فروش سازمانی رو می‌تونید توی سایت بخونید. راه راحت ترم اینه که توی گوگل سرچ کنید" فروش سازمانی اکالا".

حرف اخر اینکه: با خرید از اکالا در زمان صرفه‌جویی کنین. با توجه به اینکه بنزین گرون شده و رفت و آمد با ماشین برای خریدهای روزمره به صرفه نیس، در اکالا همه سفارش‌ها رایگان ارسال خواهد شد و شما هیچ هزینه‌ای برای ارسال پرداخت نخواهید کرد. هر سوال و مشکلی هم داشتید می‌تونید به راحتی با اکالا مطرح کنید. پشتیبانی و مرکز تماس اکالا به صورت آنلاین در طول شبانه‌روز در خدمت همراهان همیشگی اکالا در تهران، کرج و مشهد هستن. با خرید از اکالا و معرفی اون به دوستاتون از تخفیف‌های ویژه به همراه کد تخفیف ارسالی بهره‌مند خواهید شد.