۰ نفر

توکلی اعلام کرد؛

عرضه ۴۵۰ میلیون دلار ارز در مرکز مبادله ارز و طلا / تقاضا نصف عرضه است

۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۱۲
کد خبر: 704100
عرضه ۴۵۰ میلیون دلار ارز در مرکز مبادله ارز و طلا / تقاضا نصف عرضه است

مدیر تالار ارز خدماتی مرکز مبادله ارز و طلا با بیان اینکه میزان تقاضا و حجم معامله ارز در این مرکز نصف میزان تقاضا است، گفت: طور متوسط در مرکز مبادله طلا و ارز ۴۵۰ میلیون دلار در روز عرضه داریم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، «مسعود توکلی» درباره آخرین وضعیت عملکرد مرکز مبادله ارز و طلا، اظهار داشت: به طور متوسط در مجموع تالار نیما و تالار حواله مرکز مبادله طلا و ارز ۴۵۰ میلیون دلار در روز عرضه داریم و میزان تقاضا و حجم معامله نصف این مقدار و برابر ۲۰۰ میلیون دلار است.

وی افزود: امروز (۱۰ اسفندماه، ۱۴۰۱) تا ساعت ۱۳۰ و ۳۰ دقیقه مجموع عرضه در تالار حواله مرکز مبادله ۸۶ میلیون دلار و حجم معامله و تقاضای ثبت شده ۲۷ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار بوده است.

توکلی با بیان اینکه آمار دقیق میزان تقاضا و عرضه ارز در مرکز مبادله ارز و طلا پایان روز اخذ می‌شود، بیان کرد: در تالار ارز خدماتی نیز حدود ۲۸ هزار یورو ارز دانشجویی و بر اساس آمار اخذ شده از فرودگاه‌های کشور شب گذشته ۱۲۸۳ مسافر به‌اندازه ۶۳۸ هزار دلار ارز دریافت کردند.

مدیر تالار ارز خدماتی مرکز مبادله ارز و طلا گفت: در مجموع آنچه در تالار ارز خدماتی تا به امروز تخصیص یافته ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو بوده است و تمام پرونده‌های از شرکت‌های حمل و نقل، خصوصی، دانشجویان، حوزه درمان و حوزه مسافری پرداخت شده است.