۰ نفر

حال و هوای بازار ارز در آخر هفته

۱۵ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۰۵
کد خبر: 693264
حال و هوای بازار ارز در آخر هفته

محله فردوسی یا همان بازار ارز تهران امروز بسیار خلوت‌تر از روزهای گذشته بود و خبری از رفت و آمد مردم و دلالان در صرافی‌ها و پیاده‌روهای فردوسی نبود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، حال و هوای بازار ارز در ساعات گذشته بسیار خلوت‌تر از روزهای گذشته بود که به نظر می‌رسد بارش برف و باران در ساعات اولیه صبح در این زمینه بی‌تاثیر نبوده است. صرافی‌ها وضعیت بازار ارز را با روز گذشته متفاوت نمی‌دیدند و البته سعی می‌کردند درباره اینکه در هفته آینده قیمت‌ها افزایشی خواهد بود یا کاهشی حرفی هم نزنند.

نرخ خرید دلار در صرافی‌های فردوسی از حدود ۳۸ هزار و ۱۰۰ تومان تا ۳۸ هزار و ۴۰۰ تومان متفاوت بود و هر دلار آمریکا ۳۸ هزار و ۵۰۰ تومان تا حدود ۳۸ و ۸۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

از سوی دیگر یورو از حدود ۴۱ هزار تومان تا ۴۱ هزار و ۴۰۰ تومان خریداری می‌شد و قیمت فروش هر یورو در تابلوی صرافی‌های محله فردوسی از ۴۱ هزار و ۵۰۰ تا ۴۱ هزار و ۸۰۰ تومان بود.

دلالان پیاده روها و کوچه پس کوچه‌های فردوسی هم که امروز ساعات خلوتی را بر خلاف روزهای گذشته سپری می‌کردند، قیمت دلار و یورو را تغییر ندادند و هر دلار آمریکا را حدود ۳۹ هزار تومان و هر یورو را حدود ۴۲ هزار تومان می‌فروختند.