۰ نفر

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز ششم شهریور ماه / دلار از یورو جلو زد

۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۳۱
کد خبر: 663785
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز ششم شهریور ماه / دلار از یورو جلو زد

امروز در بازار ارز و طلا قیمت دلار در صرافی ملی برای خرید ۲۸۷۵۵ تومان و قیمت طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون ۲۶۸ هزار ۹۸۲ تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت طلا امروز ۶ شهریور ماه  ۱۴۰۱ اعلام شد. بر این اساس هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت ۱ میلیون ۲۶۸ هزار ۹۸۲ تومان رسید. هر گرم طلای ۲۴ عیار ۱ میلیون و ۶۹۱ هزار ۹۷۶ تومان قیمت گذاری شد. همچنین هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۳۹٫۵ دلار به فروش می رسید. گفتنی است، قیمت مثقال طلا به ۵ میلیون و ۴۹۷ هزار تومان رسیده است.

قیمت دلار امروز ۶ شهریور ماه

امروز کانون صرافان قیمت دلار را ۲۸ هزار و ۲۴۵ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۴۵۱ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۸ هزار و ۷۵۵ تومان برای خرید و ۲۹ هزار و ۴۴ تومان برای فروش معامله می‌شود.

همچنین قیمت یورو در آغاز معاملات بازار ارز ۶ شهریور ماه در صرافی ملی ۲۸ هزار و ۵۵۶ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۸۴۳ تومان برای فروش اعلام شد.بر این اساس قیمت دلار از قیمت یورو پیشی گرفته است. لازم به ذکر است که با توجه به افزایش جهانی ارزش دلار نسبت به یورو، در بازار جهانی نیز قیمت دلار نسبت به یورو بیشتر است. 

قیمت سکه امروز ششم شهریور ماه

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز به ۱۳ میلیون ۸۵۰ هزار تومان رسید. قیمت سکه طرح قدیم ۱۳ میلیون ۲۰۰ هزار تومان است. همچنین قیمت نیم سکه ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون تومان و سکه یک گرمی ۳ میلیون تومان است. 

قیمت ارز ۶ شهریور ماه 

نرخ ارزهای مختلف در بازار امروز به شرح زیر است:

قیمت یورو در آغاز معاملات بازار ارز ۶ شهریور ماه در صرافی ملی ۲۸ هزار و ۵۵۶ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۸۴۳ تومان برای فروش اعلام شد. همچنین قیمت لیر امروز در بازار ارز تهران به هزار ۶۳۰ تومان رسید. قیمت پوند در بازار آزاد ارز تهران نیز ۳۴ هزار و ۸۶۷ تومان است. کانون صرافان قیمت درهم را ۷ هزار و ۵۹۳ تومان برای خرید و ۷ هزار و ۷۳۰ تومان برای فروش اعلام کرده است.