۰ نفر

گزارش امروز بازار؛

قیمت دلار در صرافی ها کاهش یافت

۲۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۰۰
کد خبر: 645514
قیمت دلار در صرافی ها کاهش یافت

امروز قیمت دلار در صرافی‌ها نسبت به معاملات روز گذشته کاهش ۳۰۰تومانی را ثبت کرده و به ۲۷هزار و ۵۵۴تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۸۳۲تومان برای فروش رسیده است.

اقتصاد آنلاین – صبا نوبری؛ به این ترتیب کانون صرافان دلار را ۲۷ هزار و ۵۵۴ تومان برای خرید و ۲۷ هزار و ۸۳۲ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است.

این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۲۸ هزار و ۲۴۸ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۵۳۷ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز کاهش قیمتی نزدیک به ۳۰۰تومان را نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ٢۸ هزار و ۷۹۲ تومان برای خرید و ۲۹ هزار و ۹۱ تومان برای فروش قیمت خورده است.

آخرین قیمت روز گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۹ هزار و ۴۹۱ تومان برای خرید و ۲۹ هزار و ۸۱۴ تومان برای فروش بود که کاهش قیمتی در حدود ۳۰۰ تومان را نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۷ هزار و ۴۵۱ تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۱۷۷ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز معاملاتی گذشته، دلار در این صرافی ۲۷ هزار و ۴۵۰ تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۱۷۷ تومان برای خرید قیمت خورده بود که در معاملات امروز تغییرات چندانی را نشان نمی‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ۶۳۳ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۳۴۸ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در آخرین روز معاملاتی هفته یعنی پنجشنبه، معادل ۲۸ هزار و ۷۱۸ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۴۳۳ تومان اندکی کاهش را نشان می‌دهد.