۰ نفر

به‌دنبال کاهش قیمت اونس جهانی؛

قیمت سکه کاهشی شد

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۴۸
کد خبر: 632702
قیمت سکه کاهشی شد

بازار طلا و سکه به‎‍‌دنبال کاهش قیمت طلای جهانی در اولین روز معاملاتی خود، کاهش قیمت انواع سکه را تجربه می‌کند، به‌طوریکه سکه امامی و ربع سکه به ترتیب ۳۰ و ۶۰ هزار تومان کاهش را داشته‌اند.

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ در شرایطی که بازار در آستانه تعطیلات عید فطر قرار دارد و حجم معاملات در آن کاهش یافته است، قیمت انواع سکه در بازار طلا و سکه تحت تاثیر کاهش نرخ اونس جهانی که در اولین روز معاملاتی خود معادل ۱۸۸۵ دلار و ۶۵ سنت ثبت شده، کاهش یافته است.

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ۱۳میلیون و ۹۶ هزار تومان است. این سکه روز گذشته با قیمت ۱۳میلیون و ۱۲۴ هزارتومان معامله می‌شد که کاهش قیمتی در حدود ۳۰ هزار تومان را نشان می‌دهد.

نیم سکه نیز با قیمت ۷ میلیون و ۲۴۵ هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز گذشته، ۷میلیون و ۳۰۵ هزارتومان بود که با ۱۵ هزار تومان کاهش قیمت روبرو بوده است.

همچنین ربع سکه ۴میلیون و ۲۵۲ هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۴ میلیون و ۳۰۸ هزار تومان، کاهش قیمت ۶۰ هزار تومانی داشته است.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت آن در روز گذشته معادل ۲ میلیون و ۶۵۵ هزار تومان کاهش قیمت اندکی داشته است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی ۵۹۵ هزارتومان، نیم سکه، ۹۹۴ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون ۱۲۳ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۱۱۱ هزار تومان حباب دارد.