۰ نفر

به دنبال نوسانات اونس جهانی و دلار؛

فقط سکه امامی ارزان شد

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۱۵
کد خبر: 631375
فقط سکه امامی ارزان شد

بازار طلا و سکه تحت تاثیر کاهش قیمت اندک اونس جهانی و نوسان دلار میان کانال ۲۷ و ۲۸ هزار تومان، ثبات نسبی قیمت انواع سکه را تجربه کرد؛ اما سکه امامی برخلاف جهت بازار با ۳۰ هزار تومان کاهش روبرو بود.

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ در حالیکه قیمت دلار در میان کانال ۲۷ و ۲۸ هزار تومان در نوسان است و قیمت اونس جهانی با اندکی کاهش به نرخ ۱۹۰۰ دلار و ۹۵ سنت رسیده است، بازار طلا و سکه ثبات نسبی در قیمت انواع سکه را تجربه می‌کند. این در حالی است که قیمت سکه امامی در ادامه روند کاهشی روز گذشته خود مجددا ۳۰ هزار تومان ارزان شد.

به این ترتیب سکه امامی در این لحظه از معاملات با نرخ ۱۳ میلیون و ۸۳ هزار تومان خرید و فروش می‌شود که کاهشی در حدود ۳۰ هزار تومانی را نسبت به قیمت روز گذشته، معادل ۱۳ میلیون و ۱۱۱ هزار تومان نشان می‌دهد.

نیم سکه نیز در این ساعت از معاملات  با قیمت ۷میلیون و ۲۰۳ هزارتومان معامله می‌شود که  نسبت به آخرین قیمت معاملاتی روز گذشته به نرخ ۷ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان در حدود ۵ هزار تومان افزایش را تجربه کرده است.

همچنین ربع سکه ۴ میلیون و ۲۰۸ هزارتومان قیمت خورده که نسبت به روز گذشته افزایش اندکی داشته است. آخرین قیمت معاملاتی این سکه در روز گذشته، ۴ میلیون ۲۰۲ هزار تومان بود.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ۶۱۰ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به نرخ روز گذشته آن معادل ۲ میلیون و ۶۰۷ هزار تومان، افزایش اندکی را ثبت کرده است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی ۵۲۴ هزارتومان، نیم سکه، ۹۳۴ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ۷۰ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۶۴ هزار تومان حباب دارد.