۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

تب افزایش قیمت سکه فعلا پایین آمد

۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۱۱
کد خبر: 627959
تب افزایش قیمت سکه فعلا پایین آمد

قیمت انواع سکه در بازار طلا تحت تاثیر ثبات قیمتی در بازار ارز و بازگشت دلار آزاد به کانال ۲۷هزارتومان در روز گذشته، صبح آخرین روز معاملاتی هفته را با تغییرات اندک قیمتی آغاز کرد.

اقتصاد آنلاین – پانیذ رحیمی؛ در شرایطی که قیمت اونس جهانی با اندکی افزایش نسبت به روز گذشته معادل ١٩٧٧ دلار و ٣ سنت ثبت شده، اما بازار طلا و سکه تحت تاثیر کاهش قیمت دلار در بازار آزاد و بازگشت قیمت این اسکناس به کانال ۲۷ هزار تومان که در این لحظه معادل ۲۷ هزار و ٧٧٠ تومان معامله می‌شود با اندکی کاهش قیمت روبرو بوده است.

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ۱۳میلیون و ١٢٠ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز گذشته با قیمت ۱۳میلیون و ١٣٩ هزارتومان معامله می‌شد که کاهش قیمتی در حدود  ٢٠ هزار تومان را نشان می‌دهد.

 نیم سکه نیز با قیمت ۷میلیون و ٣۶۵ هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز گذشته، ۷میلیون و ٣٧۵ هزارتومان بود که با اندمی کاهش قیمت روبرو بوده است.

همچنین ربع سکه ۴میلیون و ٢٨۵ هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز گذشته معادل ۴ میلیون و ٣٠٢ هزار تومان، اندکی افزایش قیمت داشته است.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲میلیون و ۵٨٠ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت آن در روز گذشته معادل ۲ میلیون و ۵٨٢ هزار تومان تغییرات چندانی نداشته است.

حباب سکه چقدر است؟

همزمان با کاهش قیمت انواع سکه، تقاضا بالا رفته و حباب سکه به نسبت روز گذشته اندکی افزایش یافته است، به این ترتیب هر سکه امامی ١٩٨ هزارتومان، نیم سکه، ٨٩٨ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون ۵٠ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، ٩٨۶ هزارتومان حباب دارد.