۰ نفر

در پی افزایش قیمت دلار؛

ادامه روند صعودی قیمت سکه و طلا

۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۳۴
کد خبر: 626558
ادامه روند صعودی قیمت سکه و طلا

امروز بازار طلا و سکه تحت تاثیر افزایش قیمت دلار در بازار آزاد افزایش قیمت اندکی را نسبت به روز گذشته تجربه کرد و سکه امامی به ۱۲میلیون و ۸۲۲هزارتومان رسید اما حباب انواع سکه کاهش یافته است.

اقتصادآنلاین - پانیذ رحیمی؛ بازار طلا و سکه صبح اولین روز معاملاتی هفته را با افزایش قیمت‌ها نسبت به روز پنجشنبه آغاز کرد. هرچند به دلیل تعطیلی بازار جهانی قیمت اونس نوسانی نداشته و در این لحظه با قیمت ١٩۴٧ دلار و ۴۶ سنت  ثبت شده است اما بازار طلا پیرو قیمت دلار آزاد که در پله‌های میانی تا انتهایی کانال ٢٧ هزار تومان در نوسان است و در این لحظه با قیمت ٢٧ هزار و ٧٣٠ تومان معامله می‌شود با افزایش قیمت انواع سکه روبرو بوده است. 

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ۱۲میلیون و ٨٢٢ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه در آخرین روز معاملاتی پنجشنبه با قیمت ١٢ میلیون و ٨١۶ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمت اندکی داشته است. 

نیم سکه نیز با قیمت ۷میلیون و ٢٨٣ هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز پنجشنبه، ۷میلیون و ٢۵٣ هزارتومان بود که با افزایشی حدود ٣٠ هزار تومانی روبرو بوده است. 

همچنین ربع سکه ۴میلیون و ١٧٢ هزارتومان قیمت خورده است. عصر روز پنجشنبه این سکه با قیمت ۴میلیون و ١۵٢ هزارتومان معامله می‌شد حدود ٢٠ هزار تومان افزایش را نشان می‌دهد. 

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲میلیون و ۵٠١ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز پنجشنبه تغییری نداشته است. 

حباب سکه چقدر است؟

حباب سکه نسبت به روز معاملاتی گذشته با کاهش قیمت روبرو بوده است؛  به این ترتیب هر سکه امامی ١١۴ هزارتومان، نیم سکه، ٩٢٨ هزارتومان، ربع سکه، ٩٩٢ هزرتومان و هر سکه یک گرمی، ٩٣۵ هزارتومان حباب دارد.