۰ نفر

گزارش بازار در آخرین روز هفته؛

اونس جهانی سکه را گران کرد

۱۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۴۹
کد خبر: 624401
اونس جهانی سکه را گران کرد

امروز قیمت‌ها در بازار طلا و سکه به دلیل افزایش قیمت ۱۰دلاری اونس جهانی نسبت به روز گذشته صعودی شد.

اقتصادآنلاین _ پانیذ رحیمی؛ بازار طلا و سکه بعدازظهر آخرین روز معاملاتی هفته را با اندکی افزایش نسبت به روز گذشته آغاز کرد. این در حالی است که قیمت دلار آزاد همچون روز قبل در کانال ٢٧ هزار تومان قرار دارد اما اونس جهانی نسبت به روز گذشته اندکی افزایش قیمت را تجربه کرده است و به ۱۹۳۷دلار به ازای هر اونس رسیده است.

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ۱۲میلیون و ۵١٩ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز گذشته با قیمت ١٢ میلیون و ۴۴٨ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمت اندکی داشته است. 

نیم سکه نیز با قیمت ۷میلیون و ۳۵٨ هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز گذشته، ۷میلیون و ۳۵۰هزارتومان بود که با افزایش ٨ هزار تومانی روبرو بوده است. 

همچنین ربع سکه با افزایش ۵هزارتومانی، ۴میلیون و ۱۵۵ هزارتومان قیمت خورده است. عصر روز گذشته این سکه با قیمت ۴میلیون و ١۵٠ هزارتومان معامله می‌شد.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲میلیون و ۴۴٠ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز گذشته معادل ٢ میلیون ۴٣۶ هزار تومان تغییر قیمت اندکی داشته است و افزایش ۴هزارتومانی را نشان می‌دهد.

حباب سکه چقدر است؟

در این ساعت از معاملات، حباب سکه نسبت به روز گذشته کاهش یافته است. به این ترتیب هر سکه امامی ١۶٨ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ١٨٢ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ۶۵ هزرتومان و هر سکه یک گرمی، ٩١٨ هزارتومان حباب دارد.