۰ نفر

آخرین قیمت‌ها در بازار طلا و سکه؛

سکه به نیمه کانال ۱۲ میلیون تومان رسید

۱۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۴۸
کد خبر: 624348
سکه به نیمه کانال ۱۲ میلیون تومان رسید

امروز بازار طلا و سکه به دلیل افزایش قیمت اندک اونس جهانی و همچنین دلار آزاد، افزایش قیمت اندکی را نسبت به روز گذشته تجربه کرد.

اقتصادآنلاین - پانیذ رحیمی؛ بازار طلا و سکه صبح آخرین روز معاملاتی هفته را با اندکی افزایش نسبت به روز گذشته آغاز کرد. این در حالی است که قیمت دلار آزاد همچون روز قبل در کانال ٢٧ هزار تومان قرار دارد و اونس جهانی نیز تغییر چندانی نداشته و تنها کمی افزایش قیمت داشتند. 

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ۱۲میلیون و ۵٠١ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز گذشته با قیمت ١٢ میلیون و ۴۴٨ هزارتومان معامله می‌شد که حدود ۵۰هزارتومان افزایش قیمت داشته است.

نیم سکه نیز با قیمت ۷میلیون و ۳۵٨ هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز گذشته، ۷میلیون و ۳۵۰هزارتومان بود که با افزایش ٨ هزار تومانی روبرو بوده است. 

همچنین ربع سکه ۴میلیون و ۱۵۵ هزارتومان قیمت خورده است. عصر روز گذشته این سکه با قیمت ۴میلیون و ١۵٠ هزارتومان معامله می‌شد.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲میلیون و ۴۴٠ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز گذشته معادل ٢ میلیون ۴٣۶ هزار تومان تغییر قیمت اندکی داشته است.

حباب سکه چقدر است؟

در این ساعت از معاملات، حباب سکه نسبت به روز گذشته کاهش یافته است. به این ترتیب هر سکه امامی ١٧٧ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ٢٠٨ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ٧٨ هزرتومان و هر سکه یک گرمی، ۹٢٣ هزارتومان حباب دارد.