۰ نفر

بازار طلا در نیمه اول معاملات؛

بی‌ توجهی سکه به اونس / ثبات مهمان بازار طلا شد

۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۵۵
کد خبر: 621552
بی‌ توجهی سکه به اونس / ثبات مهمان بازار طلا شد

امروز انس جهانی افزایش 30 دلاری را ثبت کرد؛ با این وجود، قیمت ها در بازار داخلی نسبت به دیروز عملاً بدون تغییر باقی ماند. دلیل این موضوع به شرایط بازار ارز بر می گردد؛ دلار پس از چند روزی که پرنوسان بود در معاملات امروز دوباره آرام گرفت و کاهشی شد.

اقتصادآنلاین _ صبا نوبری؛ بازار طلا و سکه صبح آخرین روز معاملاتی هفته را تقریبا بدون تغییر نسبت به روز گذشته آغاز کرد. با وجود افزایش بیش از ۳۰دلاری اونس جهانی طلا نسبت به روز گذشته اما با توجه به کاهش قیمت دلار آزاد، بازار طلای داخل نیز به پیروی از دلار ثبات قیمت را تجربه کردید.

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ۱۲میلیون و ۳۹۸هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز گذشته با قیمت ۱۲میلیون و ۴۰۰هزارتومان معامله می‌شد و تغییرات قیمتی چندانی را نشان نمی‌دهد.

نیم سکه نیز با قیمت ۷میلیون و ۳۲۰هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز گذشته، ۷میلیون و ۳۵۰هزارتومان بود که کاهش ۳۰هزارتومانی را نشان می‌دهد.

همچنین ربع سکه با کاهش ۴۰هزارتومانی ۴میلیون و ۱۳۰هزارتومان قیمت خورده است. عصر روز گذشته این سکه با قیمت ۴میلیون و ۱۷۰هزارتومان معامله می‌شد.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲میلیون و ۴۴۳هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته تغییر قیمتی نداشته است.

حباب سکه چقدر است؟

در این ساعت از معاملات، حباب سکه نسبت به روز گذشته اندکی کاهش یافته است. به این ترتیب هر سکه امامی ۳۹۷هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۳۹۰هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ۱۲۷هزرتومان و هر سکه یک گرمی، ۹۵۴هزارتومان حباب دارد.