۰ نفر

گزارش امروز بازار؛

پیش بینی قیمت دلار برای ۲۶ اسفند / قیمت دلار ثابت ماند

۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۵۶
کد خبر: 621374
پیش بینی قیمت دلار برای ۲۶ اسفند / قیمت دلار ثابت ماند

بازار ارز پس از نوسانات شدید قیمتی که روز گذشته تجربه کرد معاملات امروز را در ثبات قیمتی به پایان رساند.

اقتصادآنلاین _ صبا نوبری؛ روز گذشته دلار معاملات را با افزایش قیمت آغاز کرد و با پیشروی تا میانه کانال ۲۶هزارتومان، به ۲۶هزار و ۶۵۰تومان نیز رسید. اما در ادامه با اظهارات وزیر امور خارجه روسیه که اعلام کرد این کشور برای ادامه تجارت با ایران در چارچوب برجام از آمریکا ضمانت گرفته است، دلار کاهشی شد و به ۲۶هزار و ۵۰۰تومان رسید.

امروز نیز بازار معاملات در محدوده ۲۶هزار و ۳۵۰ تومان آغاز کرد و در پایان نیمه اول معاملات، به ۲۶هزار و ۴۵۰تومان رسید. اما در ادامه بازار نوسانی را تجربه نکرد و معاملات دلار با همان قیمت ظهر به پایان‌ رسید.

به این ترتیب دلار آزاد نسبت به صبح تغییرات قیمتی چندانی نداشته و در قیمت ۲۶هزار و ۴۵۰تومان خرید و فروش می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی دلار آزاد در روز گذشته پس از نوسانات بسیاری که تجربه کرد، ۲۶هزار و ۵۷۰ تومان بود که در معاملات امروز کاهش بیش از ۱۰۰تومانی را نشان می‌دهد.

کانون صرافان نیز قیمت دلار را ۲۴هزار و ۵۳۳تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۸۳۹تومان برای فروش قیمت زده است. روز گذشته دلار در صرافی‌های رسمی ۲۴هزار و ۳۶۱تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۶۷۲تومان برای فروش قیمت خورده بود که افزایش بیش از ۲۰۰تومان را نشان می‌دهد.

یورو نیز در صرافی‌ها ۲۷هزار و ۷۷۶تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۱۴۴تومان برای فروش قیمت زده است. روز سه شنبه، یورو در صرافی‌های رسمی ۲۷هزار و ۵۷۸تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۹۵۷تومان برای فروش قیمت خورده بود که افزایش بیش از ۲۰۰تومانی را نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی دلار با حدود ۲۰۰تومان افزایش قیمت ۲۴هزار و ۷۹۰تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۵۴۳تومان برای خرید قیمت خورده است. دلار روز سه شنبه در این صرافی ۲۴هزار و ۵۲۳تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۲۷۹تومان برای خرید قیمت خورده بود.

یورو نیز در تابلوی این صرافی با قیمت ۲۷هزار و ۷۶۳تومان برای فروش و ۲۷هزار و ۴۸۶تومان برای خرید نمایان شده است که ۱۰۰تومان افزایش قیمت را نشان می‌دهد. یورو نیز روز گذشته در این صرافی با قیمت ۲۷هزار و ۶۸۲تومان برای فروش و ۲۷هزار و ۴۰۷تومان برای فروش نمایان شده است.

وضعیت فعلی بازار نشان می‌دهد دلار معامله‌گران که ماه‌هاست منتظر نتایج مذاکرات هستند این روزها بیش از پیش چشم انتظار آن هستند و دست از معاملات کشیدند تا اخبار جدی‌تری از وین به تهران مخابره شود.