۰ نفر

سیگنال افزایشی دلار و اونس جهانی به بازار طلا؛

قیمت سکه ۱۵۰ هزار تومان افزایش یافت

۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۳۶
کد خبر: 618687
قیمت سکه ۱۵۰ هزار تومان افزایش یافت

قیمت طلا و سکه در جریان معاملات امروز افزایش یافت که متاثر از افزایش قیمت دلار آزاد و همچنین روند صعودی اونس جهانی است.

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ بازار طلا و سکه امروز هم شاهد افزایش قیمت‌ها بود. به این ترتیب هر سکه امامی در این ساعت از معاملات، در قیمت ۱۲میلیون و ۲۰۰هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته افزایش بیش از ۱۵۰هزارتومانی را نشان می‌دهد. روز گذشته این سکه در قیمت ۱۲میلیون و ۲۷هزارتومان معامله می‌شد.

نیم سکه نیز، ۶میلیون و ۹۵۰هزارتومان قیمت خورده است که افزایش حدود ۱۰۰هزارتومانی را نشان می‌دهد. روز دوشنبه نیم سکه ۶میلیون و ۸۸۰هزارتومان قیمت خورده بود.

ربع سکه هم در قیمت با قیمت ۳میلیون و ۹۸۰هزارتومان معامله می‌شود. در حالی که این سکه در آخرین معاملات روز گذشته، ۳میلیون و ۹۲۰هزارتومان قیمت خورده بود.

همچنین هر سکه یک گرمی، ۲میلیون و ۳۷۰هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز گذشته ۲میلیون و ۳۵۲هزارتومان قیمت خورده بود.

حباب سکه چقدر است؟

در این ساعت از معاملات، حباب انواع سکه بجز سکه امامی کاهش یافته است. به این ترتیب سکه امامی، ۱۴۵هزارتومان، نیم سکه، ۷۷۵هزارتومان، ربع سکه، ۸۹۰هزارتومان و هر سکه یک گرمی، ۸۴۷هزارتومان حباب دارد.

از روز گذشته بازار طلا و سکه تحت تاثیر افزایش همزمان قیمت دلار آزاد و اونس جهانی در مدار صعودی قرار گرفت. در این ساعت انس جهانی با افزایش بیش از ۱۰ دلاری به ۲هزار و ۹ دلار رسیده است. همچنین قیمت دلار در بازار آزاد پس از آنکه در ابتدای هفته حتی تا ۲۵ هزار و ۴۵۰ تومان هم کاهش یافته بود اما در این ساعت به ۲۶ هزار و ۳۲۰ تومان رسیده است.