۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

بازی دلاری طلا؛ حباب نیم سکه افزایش یافت

۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۲۰
کد خبر: 607642
بازی دلاری طلا؛ حباب نیم سکه افزایش یافت

در جریان معاملات امروز حباب نیم سکه با افزایش نسبت به روز گذشته به یک میلیون تومان رسید.

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ بازار طلا و سکه، اولین روز هفته را نزولی آغاز کرده بود. این اتفاق در شرایطی افتاد که اونس جهانی طلا تغییر چندانی نکرده بود اما کاهش شدید دلار در بازار آزاد تحت تاثیر اخبار توافق، بازار طلا را نیز ریزشی کرد.

روز گذشته سکه امامی به کانال ۱۱میلیون تومان بازگشت اما امروز بازار تغییر چندانی نداشته و حتی با افزایش اندک دلار در کانال ۲۶هزارتومان، اندکی بالا نیز رفته است.

به این ترتیب در این ساعت از معاملات، سکه امامی با قیمت ۱۱میلیون و ۸۳۰هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به آخرین قیمت روز گذشته، اندکی کاهش داشته است. در آخرین ساعات روز شنبه، سکه امامی در قیمت ۱۱میلیون و ۸۴۱هزارتومان معامله می‌شد. 

البته امروز صبح دقایقی سکه امامی به قیمت ۱۱میلیون و ۷۰۰هزارتومان نیز رسید که به دنبال کاهش قیمت دلار تا محدوده ۲۶هزار و ۳۰۰تومان بود اما با افزایش دوباره دلار آزاد، سکه امامی هم افزایش قیمت داشت.

نیم سکه نیز، ۶میلیون و ۶۵۰هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به دیروز حدود ۱۰هزارتومان کاهش را نشان می‌دهد. آخرین قیمت معامله این سکه در روز گذشته، ۶میلیون و ۶۷۰هزارتومان بوده است.

همچنین ربع سکه و یکه یک گرمی هرکدام با قیمت ۳میلیون و ۷۱۰هزارتومان و ۲میلیون و ۲۹۵هزارتومان معامله می‌شوند.

این دو سکه روز گذشته با قیمت‌های ۳میلیون و ۷۰۰هزار تومان، ۲میلیون و ۲۷۲هزار تومان قیمت خورده است که هر دو در معاملات صبح امروز افزایش قیمت داشتند.

هر گرم طلای ۱۸عیار نیز با حدود ۱۰هزارتومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، با قیمت یک میلیون و ۱۸۰هزارتومان معامله می‌شود.

حباب سکه چقدر است؟

در این ساعت از معاملات، حباب سکه امامی به ۵۴۹هزارتومان رسیده است. همچنین نیم سکه یک میلیون تومان و ربع سکه۸۷۹هزارتومان حباب دارد. هر سکه یک گرمی نیز ۸۷۶هزارتومان دارد.