۰ نفر

صدور دستور قضایی برای بررسی فوت زهرا برناکی

۷ خرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۵۳
کد خبر: 718887
صدور دستور قضایی برای بررسی فوت زهرا برناکی

رییس کل دادگستری استان سمنان اعلام کرد که اظهار نظر قطعی درخصوص علت فوت مرحومه زهرا برناکی مستلزم تحقیقات تکمیلی است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، محمد جعفر عبدالهی رییس کل دادگستری استان سمنان اظهار نظر قطعی در مورد علت فوت مرحومه زهرا برناکی را مستلزم تحقیقات تکمیلی دانست.

رییس کل دادگستری استان سمنان در تشریح این خبر گفت: عصر روز گذشته زهرا برناکی، از ورزشکاران کشور بر اثر سقوط از یک ساختمان چهار طبقه به شدت دچار جراحات و صدماتی شده و پس از انتقال به یکی از مراکز درمانی، تلاش‌های کادر درمان نتیجه بخش نبوده و فوت کرد.

وی ادامه داد: به محض اطلاع مقام قضایی، دستورات قانونی لازم برای بررسی علت وقوع حادثه به ضابطین مربوطه صادر و تحقیقات آغاز شد.

عبدالهی در ادامه اظهار کرد: فرضیه‌های مختلفی برای اعلام نظر صحیح فوت مرحومه زهرا برناکی وجود دارد ولیکن اعلام قطعی خودکشی، قتل و یا وقوع حادثه، مستلزم تحقیقات تکمیلی قضایی و پلیسی است و نباید از روی ظن و گمان غیر موثق صحبت کرد.

وی افزود: پرونده تحت نظر مقام قضایی صلاحیت دار بوده و با صدور دستورات قانونی لازم به ضابطین تخصصی برای تعیین علت فوت در جریان است.

رییس کل دادگستری استان سمنان خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی به حفظ امنیت روانی جامعه حساس بوده و نباید از روی حدس و گمان اثبات نشده آبروی اشخاص را دست مایه قرار داد و به شایعات دامن زد.

چنانچه به لحاظ رعایت موارد قانونی برای اعلام نظر قطعی علت فوت خانم زهرا برناکی منع انتشاری وجود نداشته باشد، نتیجه تحقیقات منتشر خواهد شد.