۰ نفر

جزییات دستگیری عوامل ترور مولوی عبدالواحد از زبان دادستان زاهدان

۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۲۲:۴۱
کد خبر: 688253
جزییات دستگیری عوامل ترور مولوی عبدالواحد از زبان دادستان زاهدان

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: با دستگیری عوامل ترور مولوی عبدالواحد ریگی مشخص شد آنان ترورهای دیگری را نیز در دستور کار داشتند.

به گزارش اقتصادآنلاین، مهدی شمس آبادی به تشریح چگونگی دستگیری عوامل ترور مولوی عبدالواحد ریگی امام جماعت مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش پرداخت.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان افزود: ۱۷ آذر ماه، مولوی عبدالواحد ریگی از درب پشتی مسجد امام حسین شهرستان خاش مورد ربایش قرار گرفته و سپس به قتل می رسد.

این مسؤول ادامه داد: در ساعات اولیه این حادثه سربازان گمنام امام زمان(عج) اقدامات لازم برای شناسایی عوامل را در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت پس از وقوع قتل، عوامل ترور شناسایی و قبل از خروج از مرز توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) و با پشتیبانی عملیاتی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.

شمس آبادی بیان کرد: یک قبضه سلاح کلت که مولوی ریگی توسط آن به قتل رسیده بود نیز در زمان دستگیری از این عوامل کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان اضافه کرد: پرونده این عوامل برای انجام تحقیقات مقدماتی در دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان تشکیل شده است.

شمس آبادی گفت: با دستگیری این عوامل مشخص شد آنان ترورهای دیگری را نیز در دستور کار داشتند که جزییات آنها در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان افزود: قطعا ترور شخصیت‌هایی مانند مولوی عبدالواحد ریگی که منادی وحدت و صلح هستند، هدفی جز ایجاد نفاق و تفرقه در بین مردم شیعه و سنی ندارد.