۰ نفر

مادر قربانی خانه وحشت در دادسرای جنایی

۹ اسفند ۱۴۰۰، ۶:۱۴
کد خبر: 616014
مادر قربانی خانه وحشت در دادسرای جنایی

مادر دختری که در خانه وحشت به قتل رسیده و جسدش ماه‌ها در آنجا مانده بود با حضور در دادسرای امور جنایی تهران درخواست خود مبنی بر قصاص قاتل را ثبت کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، پرونده خانه وحشت همچنان در دادسرای جنایی تهران در حال رسیدگی است. پرونده‌ای که از روز پانزدهم آذرماه امسال و با پیدا شدن 2دختر فراری که ماه‌ها در خانه‌ای واقع در حوالی خیابان قزوین زندانی بودند آغاز شد.

این تنها کشف مأموران نبود و وقتی آنها قدم در اتاق خواب این خانه گذاشتند در آنجا جسد دختری را که مشمع‌پیچ شده و ماه‌ها از مرگش می‌گذشت دیدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مردی به نام سعید که همراه با خواهرش ساکن این خانه بودند دختران جوان را فریب داده و به خانه‌شان می‌کشانند و در آنجا زندانی می‌کنند.

شواهد نشان می‌داد جسد کشف شده نیز متعلق به یکی از همین دختران است. 2دختری که در خانه وحشت زندانی شده بودند وقتی تحت بازجویی قرار گرفتند اسرار تکان‌دهنده ماه‌ها اسارت‌شان در آنجا را بازگو کردند. با وجود این هنوز هویت جسد کشف شده در آنجا معلوم نبود.

وقتی صاحب‌خانه تحت بازجویی قرار گرفت حاضر نشد قتل دختر جوان را به‌عهده بگیرد و قتل را به گردن دخترانی که در خانه‌اش بودند انداخت و گفت آنها او را کشته‌اند. این در حالی بود که 2 دختر نجات‌یافته مدعی بودند سعید با همدستی خواهرش دختر جوان را که لهجه مشهدی داشته به قتل رسانده‌اند.

تحقیقات در این‌باره ادامه داشت تا اینکه با کشف یک شماره تلفن در خانه وحشت تحقیقات وارد مرحله تازه‌ای شد. این شماره تلفن متعلق به زنی بود که می‌گفت ماه‌ها قبل دخترش از مشهد به تهران آمده است. بازپرس جنایی با گمان اینکه مقتول ممکن است همان دختر مشهدی باشد به تحقیقات بیشتر در این‌باره ادامه داد و مدتی بعد نتیجه آزمایش دی‌ان‌ای نشان داد مقتول همان دختر مشهدی به نام محبوبه است.

در این شرایط بود که صبح دیروز مادر مقتول به دادسرای امور جنایی رفت و وقتی در برابر بازپرس محمد وهابی قرار گرفت خواستار قصاص قاتل دخترش شد. او گفت: وقتی دخترم به تهران آمد چند مرتبه با من تلفنی صحبت کرد و دیگر از او بی‌خبر بودم. نمی‌دانستم در این مدت چه بلایی بر سرش آمده تا اینکه سرانجام فهمیدم محبوبه در خانه وحشت به قتل رسیده است. حالا هم قاتلش باید قصاص شود.

براساس این گزارش، هم‌اکنون 2متهم این پرونده در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات در این‌باره همچنان ادامه دارد.

خانه وحشت