۰ نفر

ورود دادگستری استان مرکزی به پرونده مرگ دلخراش کارگر باغ وحش اراک

۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۰۶
کد خبر: 605539
ورود دادگستری استان مرکزی به پرونده مرگ دلخراش کارگر باغ وحش اراک

رییس کل دادستری استان مرکزی گفت: به محض وقوع حادثه دلخراش مرگ کارگر باغ وحش اراک، دادگستری استان مرکزی به این موضوع ورود کرد و اقدامات قضایی در این خصوص صورت گرفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از میزان، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی  اظهار کرد: حوالی ظهر امروز این اتفاق دلخراش رخ داد و براثر حمله یکی از شیرهای باغ وحش اراک کارگر این محل در حین غذا دادن به این حیوانات دچار سانحه شد.

وی افزود: این کارگر ۳۸ ساله بر اثر باز شدن درب اول محل غذا دهی شیرها مورد حملی یکی از شیرها قرار گرفت و متاسفانه جان خود را از دست داد.

رییس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: دادگستری استان به محض اطلاع اقدامات قضایی خود را آغاز کرد و ضمن تشکیل پرونده قضایی ، بازپرس دادگستری برای بررسی جوانب امر از لحظات ابتدایی در محل حضور یافت.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی افزود: تحقیقات برای بررسی قصور و تقصیرهای احتمالی مدیران و مسئولان از جهت استانداردهای لازم برای این باغ وحش در حال انجام است.

وی افزود: دادگستری استان با جدیت در حال پیگیری موضوع است که آیا این اتفاق صرفا در اثر اشتباه سهوی رخ داده یا مسببان دیگری دارد.