۰ نفر

رازگشایی از جنایت پس از دعوا

۳ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۲۷
کد خبر: 602725
رازگشایی از جنایت پس از دعوا

راز قتل مرد میانسال که در جریان درگیری با دوستش با ضربه چاقو کشته شده بود با اعترافات قاتل فاش شد. ماموران، جسد مقتول را در جاده وردیج کشف کردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از جام‌جم‌، روزهای پایانی دی امسال مرد میانسالی سوار بر خودرویش از خانه‌اش در غرب تهران بیرون رفت تا به محل کارش برود که ناپدید شد. با شکایت خانواده‌اش در شعبه‌نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران‌، رسیدگی به این پرونده در دستور کار ماموران اداره‌چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

این در حالی بود که معلوم شد او به محل کارش نرفته و همکارانش از او خبری ندارند. در جریان تحقیقات، ماموران دوربین‌های مداربسته اطراف خانه مرد میانسال را بازبینی کردند که معلوم شد مردی جوان سوار خودروی وی شده و با هم محله را ترک کرده‌اند.

با شناسایی هویت مرد جوان که از دوستان مرد گمشده بود او‌ چهارشنبه ۲۹ دی امسال با دستور قضایی در خانه‌اش در تهران بازداشت شد و در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: مدتی قبل با مقتول آشناشده و با هم رفیق شدیم. اختلاف و درگیری نداشتیم تا این‌که چندی پیش دعوای‌مان شد‌ و دوباره آشتی کردیم اما بعد از چند هفته متوجه شدم او پشت‌سرم بدگویی کرده که همین باعث ناراحتی و کینه‌ام شد. آن روز به او زنگ زدم تا حرف بزنیم و به این درگیری و اختلاف پایان دهیم. مرا سوار خودرویش کرد. داخل خودرو دعوایمان شد و او چاقویی را سمتم گرفت. خواستم چاقو را بگیرم که نفهمیدم چه شد ضربه به خودش برخورد کرد و زخمی شد. قصد داشتم او را به بیمارستان برسانم که فوت کرد. حوالی روستای وردیج رفته و جسد را در همان حوالی انداخته و بعد خودروی مقتول را هم در محله دیگری در تهران پارک‌کرده و به خانه‌ام بازگشتم.

عظیم سهرابی‌، بازپرس شعبه‌نهم دادسرای جنایی تهران در‌این‌باره به جام‌جم گفت: با اعتراف‌های اولیه متهم او به اتهام مباشرت در قتل‌عمد‌ در بازداشت‌موقت به‌سر می‌برد و همچنین محل رهاکردن جسد و خودروی مقتول نیز شناسایی و خودرو و جسد کشف شدند.