۰ نفر

جزییات رسیدگی به ۳ پرونده مطبوعاتی

۱۵ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۰۱
کد خبر: 596699
جزییات رسیدگی به ۳ پرونده مطبوعاتی

سخنگوی هیات منصفه جرایم سیاسی و مطبوعاتی به تشریح پرونده مربوط به مدیرمسئول پایگاه خبری انتخاب، مدیر مسئول سایت پارسینه و مدیرمسئول سایت اطلاعات روز پرداخت.

به گزارش اقتصادآنلاین، احمد مومنی‌ راد اظهار کرد: در روز دوشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۰ در شعبه ۶ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی شقاقی سه پرونده جرم مطبوعاتی مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: یکی از پرونده‌ها مربوط به مدیرمسئول پایگاه خبری انتخاب و مدیر سایت تدبیر و امید به اتهام نشر اکاذیب و مطالب خلاف واقع بود که هیات منصفه پس از استماع اظهارات و دفاعیات طرفین در اتهام فوق‌الذکر متهم را به اتفاق آرا مجرم دانست و به اتفاق آرا وی را مستحق تخفیف ندانست.

سخنگوی هیات منصفه مطبوعات اظهار کرد: پرونده دوم مربوط به مدیرمسئول سایت پارسینه به اتهام نشر اکاذیب و مطالب خلاف واقع بود که هیات منصفه پس از استماع اظهارات و دفاعیات طرفین در اتهامات فوق‌الذکر متهم را به اتفاق آرا مجرم دانست و به اتفاق آرا وی را مستحق تخفیف ندانست.

مومنی‌راد گفت: پرونده سوم مربوط به مدیرمسئول سایت اطلاعات روز به اتهام نشر اکاذیب و مطالب خلاف واقع بود که هیات منصفه پس از استماع اظهارات و دفاعیات طرفین در اتهامات فوق‌الذکر، متهم را با اکثریت آرا مجرم دانست و با اکثریت آرا وی را مستحق تخفیف ندانست.