۰ نفر

برکناری سرپرست اداره ثبت ملارد در بازدید سرزده رییس سازمان ثبت

۱۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۶
کد خبر: 586345
برکناری سرپرست اداره ثبت ملارد در بازدید سرزده رییس سازمان ثبت

رییس سازمان ثبت اسناد و املا‌ک کشور از واحد‌های ثبتی قدس، شهریار و ملارد به صورت سرزده بازدید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، حسن بابایی صبح روز پنجشنبه یازدهم آذرماه، به غرب استان تهران سفر کرد و به صورت از پیش اعلام نشده در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان قدس حضور یافت.

وی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این واحد ثبتی و ارزیابی روند موجود در حوزه‌هایی از جمله کاداستر و اجرای اسناد رسمی خطاب به مدیران و پرسنل گفت: با توجه به اولویت کاداستر در سازمان، نباید از اجرا غافل شد.

وی در ادامه بر تسریع در ساماندهی پرونده‌های اجرایی با نگرش به شبه قضایی بودن این امر تاکید کرد و بیان داشت: مدیران همواره باید ستاد تعامل داشته باشند چرا که بخشنامه‌های مفیدی صادر گردیده است.

بابایی همچنین در جمع مدیران و مسئولین قضایی شهر قدس اظهار داشت: با توجه به تاکید دستگاه قضا مبنی بر استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌ها جهت کاهش ورودی پرونده‌ها، به همکاری مسئولین قضایی در رسیدگی به پرونده‌های هیات نیز اشاره نمود.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با نگرش بر اینکه سازمان ثبت زیر مجموعه قوه قضاییه بوده لذا این سازمان همواره باید با اقتدار و سلامت کامل گام برداشته و مدیران با صلابت مشکلات خود را در جلسات مطرح و اگر دستگاهی همکاری ندارد به سازمان بازرسی اعلام کنند.

وی خدمت رسانی به مردم و مبارزه با فساد را امری مهم دانست.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه سفر کاری خود به غرب استان تهران، اداره ثبت اسناد و املاک شهریار را مورد بازدید سرزده قرار داد. در روند بازدید و در راستای رسیدگی به شکایات واصله از چند نفر از سران دفاتر شهریار تیم بازرسی سازمان به دستور ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به این دفاتر مراجعه و به بررسی موضوع پرداختند.

بابائی همچنین در سرکشی از کانون سردفتران و دفتریاران غرب استان تهران بر استفاده از فناوری نوین در دوره تحول و تعالی و بر تعامل این کانون و فراهم سازی زمینه خدمت رسانی به مردم در دستگاه قضا را حائز اهمیت دانست.

مقصد نهایی بازدید‌های سرزده این مسئول عالی قضایی، اداره ثبت اسناد و املاک ملارد بود.

وی پس از حضور در واحد‌های مختلف این واحد ثبتی به طور مستقیم در جریان امور قرار گرفت.

در پی تخلفات مشاهده شده در این واحد ثبتی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک دستور عزل سرپرست اداره ثبت اسناد و املاک ملارد را صادر کرد.