۰ نفر

ضرب‌ الاجل یک‌ ماهه درباره نهاده‌ های دامی دپو شده در بندر امیرآباد

۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۳۴
کد خبر: 579097
ضرب‌ الاجل یک‌ ماهه درباره نهاده‌ های دامی دپو شده در بندر امیرآباد

رییس کل دادگستری مازندران با همراهی دادستان مرکز استان و دادستان بهشهر در بازدید سرزده از بندر امیرآباد، گفت: نهاده‌های دامی دپو شده در انبار‌های بنادر و گمرکات استان مازندران باید در راستای حل این مشکلات تا یکماه آینده تعیین تکلیف شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، حجت الاسلام اکبری در بازدید سرزده از سیلو‌ها و مخازن نهاده‌های دامی بندر امیرآباد بهشهر گفت: مقدار زیادی نهاده دامی از قبیل جو و ذرت در انبار‌های بنادر مازندران دپو شده و خاک می‌خورد درحالیکه دامداران و فعالان حوزه دام برای غذای دام دچار مشکلات فراوانی شده‌اند و اینجا می‌بینیم بخشی از آن‌ها فاسد شده و قابل استفاده برای دام‌ها نیز نیست.

رییس کل دادگستری استان مازندران افزود: متاسفانه مقدار بسیار زیادی نهاده دامی جو که از ۲ سال قبل در انبار بندر امیرآباد دپو شده بود ترخیص و تعیین تکلیف نشده و فاسد شده است و باید برای مصارف دیگری مورد بهره‌برداری قرار گیرد یا معدوم شود.

اکبری ادامه داد: دستگاه‌های مربوطه باید هر چه سریعتر به ترخیص کالا‌های دپو شده در انبار بنادر و گمرکات استان مازندران اقدام کنند.

وی با بیان اینکه دادستانی مرکز استان مازندران و بهشهر با هر گونه تعلل در ترخیص کالا‌های دپو شده برخورد قانونی خواهند کرد، گفت: نهاده‌های دامی دپو شده در انبار‌های بنادر و گمرکات استان باید در مدت یکماه تعیین تکلیف و ترخیص شود.

رییس کل دادگستری مازندران افزود: نهاده‌های دامی که تازه وارد انبار بنادر و گمرکات استان شده است نیز با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط و مذاکره با واردکنندگان هر چه سریعتر تعیین تکلیف و ترخیص شود.

وی تصریح کرد: ۱۷ آذرماه در بازدید دیگری، پیگیر وعده‌ها و تعهدات امروز خواهیم شد و باید جوی دپو شده که در معرض فساد است هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.