۰ نفر

تشکر توییتری رییس سازمان زندان‌ ها ‏از حاج حسین یکتا و احسان علیخانی

۱۲ مهر ۱۴۰۰، ۱۹:۱۱
کد خبر: 568410
تشکر توییتری رییس سازمان زندان‌ ها ‏از حاج حسین یکتا و احسان علیخانی

رییس سازمان زندان‌ها ‏از حاج حسین یکتا و احسان علیخانی تشکر کرد.

‌به گزارش اقتصادآنلاین، محمدمهدی حاج محمدی در توییتر نوشت: «از برادران عزیزم ‎حاج حسین یکتا و ‎احسان علیخانی که برای آزادی و اشتغال ساکنان دربندِ زندان و دستگیری از خانواده‌های آنها، از اعتبارشان بی‌محاسبه هزینه کردند صمیمانه تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله خداوند متعال هم اجرشان را بی‌محاسبه عطا نماید.»

این توییت پس از آن منتشر شد که اسدالله جولایی رییس هیات امنای ستاد دیه کشور روز گذشته در نشستی خبری در پاسخ به این سوال که آیا با برخی از هنرمندان مانند آقای احسان علیخانی که در برنامه ماه عسل چندین میلیارد بواسطه کمک به زندانیان جرایم غیرعمد  جمع‌آوری کردند ولی چاقوکش‌ها را از زندان آزاد کردند برخورد شده است؟ گفت: ما با آن برخورد کردیم و برخوردهای زیادی با اشخاصی که بدون هماهنگی با ستاد دیه اقدام به جمع آوری وجوه می‌کنند، صورت گرفته است.

رییس هیات امنای ستاد دیه کشور در پاسخ به سوالی در خصوص اقدام حسین یکتا برای آزادی زندانیان و راه‌اندازی ستادی با عنوان ستاد شهید لاجوردی نیز گفت: این کار ایشان را رد می‌کنیم و دیگر او را به ستاد دیه کشور راه نمی‌دهیم. بساط کسی که خواست کار موازی و غیرخدایی انجام دهد، جمع شد. متاسفم که ایشان چندین جلسه با پسر خود به اینجا آمدند و در خصوص کار ما سوال کردند و تحت عنوان کمک، سوالاتی را مطرح کردند و سپس ستادی را راه انداختند که ما برخورد کردیم.