۰ نفر

تاکید معاون سازمان بازرسی بر حمایت از تولید واکسن رازی کووپارس

۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۹
کد خبر: 566467
تاکید معاون سازمان بازرسی بر حمایت از تولید واکسن رازی کووپارس

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور به همراه بازرس کل امور جهاد کشاورزی و بازرس کل امور صمت سازمان از موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی بازدید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، غلامعباس ترکی معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی در این بازدید که با حضور رییس و مدیران موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی انجام شد از بخش‌های مختلف تحقیقاتی موسسه و مراحل نهایی طرح کارآزمایی بالینی واکسن «رازی کووپارس» بازدید کرد.

همچنین مسئولان موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی توضیحاتی در خصوص مشخصات و مزایای واکسن «رازی کووپارس» و چگونگی طی مراحل قانونی جهت اجرای فازهای سه‌گانه کارآزمایی بالینی و مشکلات و مسائل فعلی از جمله کمبود نقدینگی موسسه برای تولید انبوه، تعیین تکلیف واکسن‌های تولیدشده٬ کندی پیشرفت اجرای فاز سه، (به دلیل هم‌زمانی با واردات تعداد بالای واکسن در روزهای اخیر و کمبود داوطلب) ارائه کردند.

همچنین با نظر معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور مقرر شد رییس موسسه نسبت به اعلام کتبی مشکلات و موانع تولید انبوه واکسن «رازی کووپارس» به سازمان بازرسی کل کشور اقدام کند تا پیگیری لازم به منظور رفع موانع تولید انجام شود.

ترکی معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به طی مراحل فنی و قانونی تولید واکسن «رازی کووپارس» و نتایج مطلوب حاصله از اجرای فازهای سه‌گانه کارآزمایی بالینی آن، بر تسریع در اجرای مراحل نهایی تولید و تزریق عمومی آن و اطلاع‌رسانی دقیق از فرایند و نتایج حاصله تأکید کرد.

در جریان این بازدید معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در گفت‌وگو با برخی مراجعین دیدگاه آنان را جویا شد که مراجعه‌کنندگان از فرایند اجرای طرح ابراز رضایت کردند.