۰ نفر

در آغاز معاملات امروز؛

سبقت صف‌های خرید از صف‌های فروش در بازار سهام/ شاخص کل مثبت شد

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۳۹
کد خبر: 716525
سبقت صف‌های خرید از صف‌های فروش در بازار سهام/ شاخص کل مثبت شد

شاخص کل بورس اوراق بهادار با گذشت ۲۰ دقیقه از آغاز معاملات با افزایش ۴۰ هزار واحدی همراه شده است .

به گزارش اقتصادآنلاین، در معاملات ابتدایی امروز بازار سهام تقاضا در بازار افزایش یافته است که این افزایش تقاضا ناشی از انتشار صورت‌های مالی پالایشگاه تهران در روز قبل بود که سودآوری این نماد منجر به افزایش امیدواری به روند بازار سهام شده است.

شاخص کل بورس اوراق بهادار با گذشت ۲۰ دقیقه از آغاز معاملات با افزایش ۴۰ هزار واحدی همراه شده است و بار دیگر به میانه کانال ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی رسیده است.

 تا این لحظه از معاملات نماد‌های فولاد، فملی و شپنا بیشترین تاثیر مثبت را بر روی شاخص گذاشتند و در تاثیرگذاران برتر خبری از نمادهای منفی نیست.

 شاخص کل هم وزن که در ریزش بازار شدیدتر از شاخص کل اصلاح کرد امروز هم عملکرد ضعیف تری نسبت به شاخص کل از خود نشان داده است و تا این لحظ از معاملات با رشد ۰.۹۱ درصدی همراه شده است.

ارزش معاملات خرد تا این لحظه از معاملات به ۴۷۰۰ میلیارد تومان رسیده است که ارزش معاملات قابل قبولی برای دقایق ابتدایی بازار سهام می‌باشد.

همچنین در بین صنایع بیشترین ارزش معاملات نیز متعلق به گروه خودروسازی و بانکی می‌باشد.

تا این لحظه از معاملات روند خروج پول از بازار سهام‌ متوقف شده است و حقیقی ها ۱۲۴ میلیارد پول به بازار سهام تزریق کردند.

سرانه خرید اشخاص حقیقی نیز از سرانه فروش آن ها پیشی گرفته است و تا‌کنون سرانه خرید ۳۲.۹ میلیون تومانی و سرانه فروش ۳۱.۱ میلیون تومانی از حقیقی‌ها به ثبت رسیده است.