۰ نفر

در آغاز معاملات امروز؛

افزایش ناگهانی عرضه ها در بازار سهام/شاخص کل ۳۷ هزار واحد کاهش یافت

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۵۲
کد خبر: 715429
افزایش ناگهانی عرضه ها در بازار سهام/شاخص کل ۳۷ هزار واحد کاهش یافت

بازار سهام امروز به طور ناگهانی در ابتدای معاملات با افزایش شدید عرضه ها همراه شده است و اغلب صنایع را با صف های فروش همراه کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، بازار سهام امروز به طور ناگهانی در ابتدای معاملات با افزایش شدید عرضه ها همراه شده است و افزایش عرضه ها به حدی بوده است که اغلب صنایع را با صف های فروش همراه کرده است و نقشه بازار به کلی قرمز رنگ شده است.

شاخص کل بورس اوراق بهادار با گذشت ۳۰ دقیقه از آغاز معاملات با کاهش ۳۷ هزار واحدی رو‌به‌رو شده است و به سطح ۲ میلیون و ۴۹۷ هزارواحدی رسیده است.

نمادهای فولاد، فملی و فارس بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص کل گذاشتند و در تاثیرگذاران برتر نمادی با تاثیر مثبت بر روی شاخص کل حضور ندارد.

شاخص کل هم وزن نیز امروز با اصلاح سنگینی رو‌به‌رو شده است و با کاهش ۲.۱ درصدی به سطح ۸۵۲ هزار واحدی رسیده است و اغلب سهام کوچک در محدوده صف فروش معامله می شوند.

ارزش معاملات خرد بازار سهام تا این لحظه از معاملات به ۸۱۰۰ میلیارد تومان رسیده است که ارزش معاملات بسیار بالایی است و منفی شدن بازار همراه با این ارزش معاملات بالا می‌تواند زنگ خطر اصلاح بازار سهام را به صدا درآورد.

گروه خودرو و فلزات اساسی تا این لحظه از معاملات بیشترین ارزش معاملات را در بین صنایع به خود اختصاص دادند.

حقیقی ها بالاخره در سمت فروشنده حاضر شدند و تا این لحظه از بازار خروج پول ۱۰۵۰ میلیاردی حقیقی ها از بازار سهام به ثبت رسیده است.

سرانه خرید اشخاص حقیقی امروز با کاهش چشمگیری نسبت به سرانه فروش حقیقی ها همراه بوده است و تا این لحظه از معاملات سرانه خرید ۲۷.۱ میلیون تومانی و سرانه فروش ۳۵.۸ میلیون تومانی از حقیقی ها به ثبت رسیده است.