۰ نفر

بازی جدید شورای رقابت این بار در اطلاع رسانی!

۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۲۵
کد خبر: 699118
بازی جدید شورای رقابت این بار در اطلاع رسانی!

از عصر دیروز که اعلام شد جلسه نهایی شورای رقابت در خصوص بازار خودرو برگزار می شود، محمود دودانگه بدون توجه به حساسیت موضوع برای فعالان صنعت خودرو، مردم و اهالی بازار سرمایه می گوید نظر شورای رقابت به زودی اعلام می شود!

به گزارش اقتصاد آنلاین، از عصر دیروز که اعلام شد جلسه نهایی شورای رقابت در خصوص بازار خودرو برگزار می شود، اعضای این شورا اعلام می کنند که نظر شورا از سوی محمود دودانگه، سخنگوی شورای رقابت اطلاع رسانی خواهد شد. دودانگه نیز بدون توجه به حساسیت موضوع برای فعالان صنعت خودرو، مردم و اهالی بازار سرمایه می گوید نظر شورای رقابت به زودی اعلام می شود!

این روزها مال و روان بورسی‌ها و مصرف کنندگان خودرو بازیچه دست شورای رقابت شده است. از یک سو اعضای شورای رقابت در جلسه با وزیر اقتصاد حاضر نشدند و از سوی دیگر نتیجه جلسه شب گذشته را به روزهای آتی حواله دادند. در روزهایی که آقایان نتیجه را به آینده حواله میدهند سهامداران از جیب زیان میکنند و روند نزولی بازار سهام تنها موضوعی است که برای آنها هیچ اهمیتی ندارد. اما سوال اصلی اینجاست که پشت درهای بسته آن جلسه و یا بهتر است بگوییم پشت پرده تمامی این جریانات چه تصمیم گیری شده که آقایان از اعلام آن حضر میکنند؟

آیا تصمیم شب گذشته شورای رقابت به حدی بد بوده که قرار است اعلام خبر گرانی بنزین در آخر هفته و ماجرای صبح جمعه را برایمان تداعی کند؟