۰ نفر

سیمان در هفته منتهی به ۱۶ دی چگونه در بورس کالا معامله شد؟

۱۵ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۲۲
کد خبر: 693285
سیمان در هفته منتهی به ۱۶ دی چگونه در بورس کالا معامله شد؟

در هفته‌ای که گذشت مجموعا ۱۳۰۲۷۴۶ تن سیمان در تیپ‌های مختلف در بورس کالا عرضه شد که در نهایت ۱۱۳۰۳۸۸ تن معامله شد .

به گزارش اقتصاد آنلاین، سیمان تیپ ۲ فله به صورت میانگین کیلویی ۶۵۷۷ ریال قیمت خورد که بیشترین رقابت برای سیمانی‌های جنوب کشور بود که تقاضای بیشتری برای محصولاتشان وجود داشت که در این بین سیمان قشم سیمان تیپ ۲ فله خود را با قیمت کیلویی ۱۰۷۱۹ ریال و سیمان هرمزگان با قیمت ۱۰۳۱۶ ریال به ازی هرکیلو و سیمان ساروج بوشهر با قیمت ۹۰۷۳ ریال به ازای هر کیلو سیمان خود را فروختند . در هفته گذشته قیمت میانگین این محصول ۶۵۳۳ ریال بوده و سیمان هرمزگان با قیمت ۱۰۵۸۹ بیشترین قیمت را به خود اختصاص داده بود .

سیمان تیپ ۲ کیسه ۵۰ کیلویی میانگین کیلویی ۷۰۶۸ ریال قیمت خوردند ، این سیمان نیز مانند فله تیپ۲ بیشترین تقاضا را در جنوب کشور داشت که سیمان مارگون ۹۰۲۶و سیمان فارس ۸۹۲۴ ریال به ازای هر کیلو قیمت خوردند . در هفته گذشته این محصول با قیمت میانگین ۷۱۱۵ ریال معامله شده بود و سیمان تیس چابهار و سیمان هرمزگان به ترتیب با قیمت‌های ۹۶۰۳ و ۹۵۰۳ معامله شدند و بیشترین نرخ را در بین عرضه کنندگان این محصول به خود اختصاص دادند .

این هفته انواع مختلف سیمان پزولانی با قیمت میانگین ۵۹۹۸ ریال به ازی هر کیلو معامله شدند

سیمان سفید با میانگین قیمت ۱۳۱۹۰ ریال به ازای هرکیلو معامله شد که بیشترین قیمت آن مربوط به سیمان سفید نی ریز بود که کیسه ۲۰ کیلویی آن تقریبا ۳۸ هزار تومان قیمت خورد ( کیلویی ۱۹۱۷۶ ریال ) . معاملات هفته گذشته این محصول با میانگین نرخ به ازای هر کیلو ۱۴۲۰۴ انجام شد و سیمان سفید نی ریز کیسه ۲۰ کیلویی ۱۸۶۰۶ ریال به ازای هر کیلو معامله شد .