۰ نفر

تقاضا ضعیف است؛

گزارش میانی بورس ۷ آذر ۱۴۰۱ / سبز خودرویی شاخص کل

۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۱۵
کد خبر: 684402
گزارش میانی بورس ۷ آذر ۱۴۰۱ / سبز خودرویی شاخص کل

در ابتدای معاملات امروز شاخص کل هر چند با افزایش بیش از یک هزار واحدی همراه بوده است اما نمی‌توان تقاضای قوی را در بازار مشاهده کرد. ارزش معاملات خرد در یک ساعت ابتدایی نسبت به روز گذشته بهبود پیدا کرده است و حقیقی‌ها نیز بیش از ۱۰ میلیارد تومان پول وارد بازار کردند.

به گزارش سرویس بورس اقتصادآنلاین؛ بورس دومین روز معاملاتی این هفته را هر چند سبز آغاز کرد اما به وضوح می‌توان قدرت پایین تقاضا را در بازار حس کرد. همانگونه که در گزارش پیش بینی بورس اشاره شد، در این شرایط نمی توان انتظار داشت که بازار سهام بتواند شرایط روزهای هفته‌های میانی آبان را تکرار کند.

در یک ساعت ابتدایی معاملات امروز،‌ شاخص کل با افزایش حدود یک هزار و ۱۰۰ واحدی همراه بوده است.

خودرو، کالا، شستا و خساپا از نمادهای اثرگذار بر افزایش شاخص کل در ۶۰ دقیقه ابتدایی بازار بودند.

شاخص هم وزن نیز توانست با افزایش حدود هزار واحدی تا مرز ۴۱۰ هزار واحدی بالا بیاید.

ارزش معاملات خرد تا اینجای کار حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده که نسبت به زمان مشابه روز گذشته بهبود نسبی را نشان می‌دهد.

همچنین حقیقی‌ها در ۶۰ دقیقه آغازین بورس امروز، حدود ۱۱ میلیارد تومان پول وارد بازار کردند.

در میان صنایع، محصولات غذایی و آشامیدنی بیش‌ترین اقبال را از سوی حقیقی‌ها داشتند و در نقطه مقابل، فلزات اساسی شاهد بیش‌ترین خروج پول حقیقی در ابتدای معاملات امروز است.

فملی با ۶، شستا با ۲.۵ و ثنور با ۲ میلیارد تومان بیش‌ترین خروج و غدشت با ۱۰، رنیک با ۹ و وملی با ۶ میلیارد تومان نیز بیش‌ترین ورود پول حقیقی را ثبت کردند.