۰ نفر

با نگاهی به گزارش فعالیت یک ماهه کاغذسازی کاوه بر روی کدال؛

تحقق افزایش ۴۸ درصدی میزان درآمد چکاوه تا انتهای مهر ماه ۱۴۰۱

۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۳۵
کد خبر: 676190
تحقق افزایش ۴۸ درصدی میزان درآمد چکاوه تا انتهای مهر ماه ۱۴۰۱

میزان درآمد کاغذسازی کاوه از ابتدای سال مالی تا انتهای مهر ماه ۱۴۰۱ به مبلغ ۲.۳۷۰.۷۶۳ میلیون ریال رسیده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، گزارش عملکرد دوره یک ماهه منتهی به ۳۰  مهر ماه ۱۴۰۱ این شرکت بر روی سامانه کدال منتشر شد.

در این گزارش، میزان درآمد کاغذسازی کاوه از ابتدای سال مالی تا انتهای مهر ماه ۱۴۰۰ در مجموع مبلغ ۱.۶۰۶.۳۵۳ میلیون ریال بود. این در حالی است که این درآمد در بازه زمانی امسال با افزایش ۷۶۴.۴۱۰ میلیون ریالی و با رشد ۴۸ درصدی به مبلغ ۲.۳۷۰.۷۶۳ میلیون ریال رسیده است.

در این ماه، چکاوه از فروش صادراتی کاغذ فلوتینگ خود که از نظر کیفیت در جایگاه مناسبی در منطقه قرار دارد مبلغ ۲۰.۴۵۳ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۱۲.۵۱۰ میلیون ریال بود، با افزایش ۷.۹۴۳ میلیون ریالی، رشدی ۶۳ درصدی دارد.

کاغذسازی کاوه تمرکز خود را بر تولید کاغذهای با ارزش‌افزوده بالاتر (تست لاینر و فلوتینگ) معطوف کرده که از حاشیه سود بیشتری برخوردار هستند، بر این اساس، میزان فروش کاغذ فلوتینگ در این دوره با رشد ۳۲ درصدی، مبلغ ۲۷۰.۱۷۸ میلیون ریال گزارش شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال (۲۰۴.۹۰۳ میلیون ریال)، ۶۲.۲۷۵ میلیون ریال افزایش دارد.

گزارش منتشر شده بر روی سامانه کدال همچنین بیان کننده این نکته است که جمع فروش داخلی محصولات کاغذسازی کاوه در مهر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال در حدود ۳۸ درصد رشد داشته و با افزایش حدود ۸۹.۴۸۵ میلیون ریالی از مبلغ ۲۳۷.۶۲۴ میلیون ریال به ۳۲۷.۱۰۹ میلیون ریال رسیده است.

لازم به ذکر است که کاغذسازی کاوه (نماد چکاوه)، تنها شرکت بورسی تولیدکننده کاغذ بسته بندی است که از شرکت‌های وابسته به هلدینگ سلولزی تاپیکو و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) می‌باشد.

بورس

بورس

بورس

بورس

بورس