۰ نفر

گزارش نیمه اول معاملات امروز؛

بورس فقط قرمز / افت ادامه دار شاخص کل

۱۲ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۰
کد خبر: 671886
بورس فقط قرمز / افت ادامه دار شاخص کل

شاخص کل در ابتدای معاملات امروز به دنبال مسیر خود می‌گشت و در تایم صبحگاهی نوسانات مثبت و منفی زیادی را تجربه کرد و نهایتا قبل از رسیدن به نیمه معاملات دوباره پا در مسیر افت گذاشت و تا اینجا با بیش از ۳هزار و ۶۰۰واحد افت همراه بوده است.

به گزارش سرویس بورس اقتصاد آنلاین؛بورس آخرین روز معاملاتی این هفته را در حالی آغاز کرد که بازار در شرایط نااطمینانی مطلق به سر می برد و تقریبا هر خبری و حتی بی خبری محرکی برای افت بیشتر شاخص به حساب می آید.در معاملات صبحگاهی امروز هم بلاتکلیفی شاخص و خالی بودن بازار از خریدار مشخص بود؛به طوریکه شاهد تغییر جهت چندباره شاخص کل و شاخص هم وزن در ابتدای معاملات امروز بودیم تا اینکه نهایتا با افزایش برتری عرضه بر تقاضا،بازار دوباره به همان سناریو آشنای ماه های اخیر خود روی بیاورد و شاخص باز هم روندی اصلاحی به خود بگیرد.

شاخص کل بورس تا نیمه معاملات با ثبت کاهشی ۳هزار و ۶۴۷واحدی در کف کانال یک میلیون و ۳۱۵ هزار واحدی قرار گرفت.

«میدکو»،«بفجر»،«حکشتی» و «کچاد» از جمله تاثیرگذارترین نمادها بر روی شاخص کل هستند.

شاخص کل هم وزن نیز تا اینجا افتی ۴۴۲ واحدی را به ثبت رسانده است.

تا نیمه معاملات،ارزش معاملات خرد هم به بیش از ۶۶۰ میلیارد تومان رسیده است و حقیقی ها ۷۶ میلیارد تومان از بازار خارج کرده‌اند.

«شکام» با ۶،«سصفها» با ۲ و «شستا» با ۱.۵ میلیارد تومان بیشترین ورود و «میکو» با ۱۰،«وبملت» با ۸ و «بفجر» با ۷ میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را به ثبت رساندند.

در میان صنایع هم،گروه بانک ها و موسسات اعتباری با ۱۲ میلیارد تومان بیشترین خروج را از آن خود کرد.